Att leva på egna på ben ..

Ja, herregud va jobbigt det är! (förlåt gud och alla för att jag missbrukar era ord haha)
Känner mig så sjukt trött och hängig, kanske börjar bli sjuk =/  vill inte det .. Gårdagen va jävligt rolig iaf, jag och anton va ute och tog ett par öl nere i stan .. Men ska skriva mer om det sen tänkte jag, har lite pics också ..

Nu idag så har jag bara legat i soffan hela dan typ, va en sväng nere i affären också och jävlar vad kyckling folk handlade xD .. Jag bor i ett ganska invandrartätt område och varje familj hade varsin kundvagn och alla fyllde vagnen med enbart kyckling!!!! Jag bara what the fuck?! haha ..

Nu ska jag väl försöka göra lite mat men får se om jag orkar resa mig hehe .. Vi hörs sen :)

btw, vad vill ni att jag ska skriva om? mer om sport, mode, mat osv? Kom med förslag :)

Kommentarer
Postat av: sara

Halli hallå!



Hur står det till?? Allt bra? Rullar det på som förväntat???

Jag är tillbaka i regniga London igen... sådär

Idag är det bara bilder so gäller på min blogg! Bra eller dåligt? :)

2009-08-21 @ 15:47:13
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHA , välkommen till kronoparken :D

2009-08-23 @ 22:00:47

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0