Att man ska behöva stå ut med sånt här på semestern =/ ..

Good morning, blev en lite för lång kväll igår ..
Satt uppe med datan och tvn till klockan tre inatt så är en aning trött .. Att man aldrig lär sig haha, men va fan gör det? Jag har ju semester! haha .. På tal om semester så ska jag till tandläkaren idag haha (vad har det med semester att göra? haha) .. Känner att det ska väl bli sådär kul, iofs så är det ju bara vanlig rutinkontroll typ men jag förlorar ju min sovmorgon :p ..

Vad ska ni göra idag? :)

I´m out!

ps: när ni som läser min blogg tom börjar ta reda på mitt mobilnummer 
så tycker jag det gått för långt, jag är här för att blogga och inte för att sitta med telefonen ..

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha! Vad kul! Då är ni nära varandra, det kan ju vara skönt. :)

Tandläkare...borde boka en tid när jag väl e hemma...



Jag blir i Sthlm fre-mån. Åker till Gotland mån-lör sen sthlm till den 20e.



Annat å göra idag än tandläkaren??

2009-08-06 @ 11:11:00
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Chili

ja de é ju trevligt när folk håller på att störa sig..eller inte beror på hur de gör. Snygg blogg iaf!

2009-08-06 @ 16:26:56
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0