Dagens frukost ..

Godmorgon allesammans!
Vaknade runt sex av att haddock behövde gå ut, när jag kliver ut i hallen ligger dagens färska tidning mest och skräpar .. helt sönderriven, hmm vad kan ha hänt :/ hehe .. Yeah yeah, shit happens men sen fick vi pallra oss ut iaf och tillbaka hemma sen så somnade jag gott åter i min säng :)

Nu blir det frukost och jag hittade något nytt gassigt bröd i skafferiet, det blir en klar 4:a! det var något jag störde mgi lite på men jag vet inte vad haha .. Solen skiner ute idag(!), inte så mycket kvar att packa heller :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; jasså det ska du, vart ska du flytta då?. nää men alla bara yra runt och det var så jävla grötit. har aldrig varit med om ngt värre haha:)

2009-08-01 @ 12:01:40
URL: http://liisaaniilsson.blogg.se/
Postat av: lisa

sv; vad kul , ja jag pluggar fortfarande:)

2009-08-01 @ 12:15:33
URL: http://liisaaniilsson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv: Tack ;)

följer dig nu, följ gärna min blogg också!

2009-08-01 @ 12:55:07
URL: http://gabsj.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0