Det är sjukt! .. Gästblogga här ..

Precis kommit hem från matchen, blev vinst med 3-2 .. Gött och avsluta med en vinst i min sista match :) .. Nu väntar en "riktig" match nere i götet, IFK göteborg mot Helsingborg, och sen blir jag karlstadbo på heltid :) .. Men måste bara säga att det är sjukt hur jävla dålig kondition man kan ha xD haha ..

Hur som helst, nu har jag lagt mig i ett bad och tänkte koppla av lite .. Måste hissa badkar haha :D .. Kommer lätt sakna badkar sen när jag flyttat xD .. För övrigt så har jag fått in ett gästinlägg, kom väldigt fort må jag säga men det är bara kul :) Men fortsätt skriv och skicka in inlägg för ni kommer säkerligen få vara med och tävla, det ska jag se till :)

Anmäl dig till gästbloggning här!



Bilder från matchen kommer!




Foto: Madeleine Göthe

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi kan ju gästblogga hos varandra någon dag ;-) Det låter väl bra ;-)



Spelar du i IFK GBG????

2009-08-12 @ 19:49:40
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag emna rinte i Allsvenskan pucko, där vet jag exakt vilka som spelar, emnd et finns ju minilag ;-)



Men du håller på dom iallfall hoppas jag!

2009-08-12 @ 20:13:07
Postat av: Emelie

Det va lilla jag som skrev det ovanför ;-)

2009-08-12 @ 20:13:48
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar du att du inte håller på Blåvit??? Fyy!



Nääe ska inte dit, har ingen lust att åka på någon svininfluensa i´mitt i smeten ;-)

2009-08-12 @ 20:35:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0