Fiske med brorsan & bodd ..

Åkte med hem till brorsan en sväng och gjorde go mat och lira lite tv-spel .. Sen ringde vi bodd och vi stack iväg och fiskade lite, betoning på lite haha .. Det började regna ganska fort så vi packa ihop och begav oss hemåt igen .. Nu sitter jag här och kikar på lite tåg ner till göteborg .. Ska till liseberg imorgon :) .. Kommer bli väldigt roligt, känner verkligen att jag behöver det .. Sen kanske jag beger mig upp till karlstad lite senare än tänkt, hänger nog med på fotbollsmatch på söndag, IFK Göteborg mot Helsingborg .. Men vi får se, hade varit kul iaf :) Jag har placerat min blogg i Karlstad också, gjorde det på bloggkartan.se!


Nu blir det lite chill vid tv´n tror jag .. Vi hörs senare och glöm inte att kommentera! (Trots att det är jag som gjort bort mig och betett mig som en idiot så behöver jag lite glädjande kommentarer) ..


(Bilden har inget med texten att göra)

Kommentarer
Postat av: miranda

Tack så mkt !!

kul, karlstad är en mkt fin och trevlig stad. Träffa folk kan man nog göra som bäst på eftermiddagen eller på fredagar&söndagar på vår kroggata mitt i stan. Uteserveringarna är mkt populära och där är det alltid folk. En fredag eller lördag skulle jag rekommendera arena eller anknan!

Just nu har jag bara klipper på mobilen och har ingen sladd så kan inte föra över till datorn tyvärr..

2009-08-10 @ 22:08:01
URL: http://miirre.blogg.se/
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

fin bild!



svar: tack så mycket :) nä det har jag inte, får kolla upp det då!

2009-08-14 @ 00:12:47
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0