Flyttat hemifrån :) .. Hissar karlsta´bor ..

Heey, är lite för trött för att blogga nu men försöker få fram en liten skvätt med rader ändå .. Vill bara säga att jag älskar mitt nya liv här i karlstad, alla är så snälla och vänliga. Hade en del packning förut när jag skulle hit och det kommer fram personer ett flertal gånger och frågar om de får hjälpa till :) .. Likadant när jag va på väg från IKEA, min påse gick sönder och samtidigt hade jag cykeln och ett stort paket .. Då kör det förbi en bil som stannar lite längre bort och när jag kommer fram så frågar han mig om jag vill ha hjälp .. Jag får då slänga in mina grejer i hans bil och så åker jag på cykeln bredvid bilen :) .. Ah, hursomhelst så HISSAR jag alla karlsta´bor för alla som jag mött är så snälla och trevliga :)

Nu över till lägenheten, har satt upp lite lampor och blommor osv .. Men har inte orkat ta några bilder än, men lovar att ni ska få se hur allt ser ut imorgon :) .. Det är ett löfte! haha .. Nu ska jag nog sova, trött som fan men ha det super så hörs vi imorgon :) .. bjuder på en gammal bild också, visst är jag het^^ haha ..

Kaching!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jösses du ahr tydligen flyttat till "vänliga staden" du :-)

2009-08-18 @ 09:17:05
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Finan

Haha, den Sebastian jag kommer ihåg!!

2009-08-18 @ 20:19:41
URL: http://fiinan.blogg.se/
Postat av: amanda

Karlstad är naaajs :D , gillar stilen (y)

2009-08-23 @ 22:06:55
Postat av: amanda

karlstad är naaajs :D , gillar stilen (y)

2009-08-23 @ 22:07:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0