Flyttat hemifrån :) ..

Japp, då är man karlstadbo nu! :)
Klockan 08:00 på måndagsmorgonen begav jag och brorsan oss iväg och hämtade lite möbler i trollhättan och efter det så åkte vi hem och mamma hjälpte till att packade in resten .. Vid tio så va vi klara och resan upp till karlstad gick kanon .. Vi skratta massor och snackade om gamla tv-program .. Någon som minns "På rymmen"? Vi kom alla fram till att det var ett "sjujäkla" bra program haha :) ..

Runt klockan halv ett så va vi uppe i Karlstad och åkte för att hämta ut nycklarna, det tog sin lilla tid men efter lång tids köande så kunde vi åka vidare till lägenheten :) .. Jag som tidigare inte hade sett lägenheten var en aning nervös när jag satte nyckeln i låset .. Men jag måste säga att jag blev riktigt nöjd trots lite fula väggar .. Det är alltså en 1:a på 24kvm men den känns ganska stor ändå, har en öppen planlösning så det blir en skönare känsla :)

På kvällen åkte mamma och brorsan hemåt och jag stanna kvar och packade upp resten osv så nu är lägenheten så gott som klar, har lite smågrejer kvar att göra bara :) ..  Eftersom Marie också flyttat upp så blev det en liten svängt ut till Bergvik(köpcentret) och lite handling på IKEA på tisdagen och sen på kvällen cykla vi in till stan och kollade runt lite ..

Jag trivs verkligen sjukt bra i min nya lägenhet och kommer åka hem till Karlstad om en eller två veckor så då är ni varmt välkomna dit :) .. Ni ska även få lite bilder på hur allt ser ut just nu men det får ni se när jag kommit hem igen, har inte hunnit ta några nyare kort men som sagt det kommer :)



       

Ska ni upp till karlstad så är det bara att höra av sig så
kanske jag kan bjuda på en fika i min nya boning :)

Kommentarer
Postat av: Sara

hej!



alltid lika skoj å höra av dej! :)

lgh ser fin ut hurru! Skulle du bo där själv eller tillsammans med nån?



Gud, det känns så JÄVLA SKÖNT att det bara är en dag kvar av jobb sen härliga underbara semester!!! JIPPII!!!!



Gjort nått skoj idag???

2009-08-05 @ 21:30:20
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Amelie

sv: hehe, kul att du tkr dt :) jo jag har faktiskt min släkt där uppe, mamma kmr därifrån. Så e i karlstad väldigt ofta, bara över ngn helg sådär ibland :) Hehe, jag bor i skara och börjar 2an på media nu efter lovet.

2009-08-05 @ 22:13:55
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Linus

Grattis till lägenheten lillebror ! blir fan avundsjuk på dig. Känns som de va så länge sen man flytta själv .. härliga tiden !! komemr upp o inviger me lite öl snart då !! hehe Ha de fint bra spelat på matchen !

2009-08-05 @ 22:59:33
Postat av: jaqeiii<3

hej ! lite seg på att svara.

Men jag har haft en bra semester ja.

Vissa saker kunde varit bättre, vädret m.m :)

Annars bra, bara det att det går sjukt fort!

Två veckor sprang iväg som på två timmar typ.

IF i Could turn back time..!



själv då `? hur är läget med dig ? =)

kram!

2009-08-05 @ 23:20:12
URL: http://jaqeiii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo, tack det är bara bra!



Kul att du tror att du kommer trivas!

Har du många vänner där sen innan??



2009-08-06 @ 09:04:36
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Okej, skönt att höra! :-D Är lägenheten fin då? :)



Jadå, allt är bra med mig. Inte pepp inför att börja skolan bara, vill ha längre lov, haha! :) Men annars är det finnemang. :)



Ha det bra! :D

2009-08-06 @ 12:58:15
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Josefin

Trevligt med en egen lägenhet! Jag har planer på att kanske flytta till Karlstad inom 2 år. Ska börja universitetet till hösten..bor en mil ifrån Karlstad (Skoghall). Hoppas du trivs i Karlstad då!

2009-08-08 @ 18:27:04
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0