Home sweet home & nya solglasögon (bilder) ..

Vakna både idag och igår av ett tjutande ljud, väckarklockan(!) .. Hatar väckarklockor, de måste nog vara det värsta som finns egentligen .. Och de lyckas alltid pricka in att ringa när man sover som skönast också =/ hmm jobbigt iaf .. Igår vid nio tog jag och daniel tåget ner till götet, fick driva runt där en stund innan matchen börja men fick lagat min gamla klocka iaf, gratis dessutom .. Tack för hjälpen du trevliga tjej på Ur & penn :) ..När klockan slagit kvart i elva så stack vi iväg mot gamla ullevi med varsin bira och cheeseburgare i handen, där mötte vi upp brorsan & johannes .. Matchen va riktigt bra, första gången jag va på allsvenskafotboll, och resultatet blev 2-2 (IFK Gbg - Helsingborg IF) .. Vi stod i IFK-klacken, blev go stämmning och trots att jag innerst inne är lite av ett helsingborgsfan så får jag medge att jag sjöng glatt med i IFK-ramsorna haha .. Jaja, nog om matchen hehe ..

  

Nu när jag skriver detta så sitter jag på tåget hem till Karlstad (känns bra att säga "hem till karlstad" haha) .. Hursomhelst, nu kommer jag bo på heltid i karlstad haha .. Skolan börjar om en vecka men gött att komma upp och fixa iordning allt och komma in i livet lixom :) .. Kanske träffa Anton också, han har ju också flyttat upp dit nu för att börja plugga .. Måste en sväng till IKEA också, måste köpa några taklampor och småplock .. IKEA är "fanimej" en go affär haha :) Ne nu får jag sluta skriva för nu börjar det bli för långt haha .. Men kan säga att jag köpt nya sunbrills, va tycks?

  


Kommentarer
Postat av: Emma

Väckarklockor kan vara störande har jag hört! :o haha, när man sover som godast ringder dom...



Jag tror jag såg dig i vänersborg i onsdags förresten, men hälsade inte, för var inte riktigt säker på om det var du eller inte. Förlåt! :/



Snygga solbrillor iaf! :D



Ha det bäääst! :)

Kram Emma

2009-08-17 @ 20:10:23
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0