lååångt varmt bad, det kallar jag porr haha ..

åhhh va skönt det är verkligen haha! .. Göra något jobbigt och sen bara glida ner i ett varmt bad och bara ligga där i flera timmar och vila haha, det är fan porr det haha xD .. Man blir ju nästan tänd av att bara tänka tanken hahaha .. Erkänn att det nog är bland det goaste som finns? :D .. Det enda som saknas är lite massage också :D haha

Fan va jag kommer sakna badkar när jag bor i karlstad sen, någon i karlstad som vill låna ut sitt? xD haha ..


Kommentarer
Postat av: i

HAHAHAHHA my god du är rolig du ! haha men ja håller med älsakr att ligga i badet & bara tänka haha ! :)



SV: jaaa det har ja ! :D asså lust att gästblogga hihi ! :)

2009-08-13 @ 11:22:23
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, garvade som satan när jag läste den där historien! Humor!

Jag snackar alltid jättemkt svenska i London o man tänker inte på att det är så många som förstår en..



Jo vi har det bra, skulle vart skönt med lite mer sol men men... fick lite strand idag iallafall. Har glömt bort hur kul det är att leka med hink o spade!

2009-08-13 @ 14:50:18
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Ida

Det finns absolut inget som är skönare än att lägga sig i ett bad , absolut inget speciellt inte om man haft en jobbig dag eller gjort något annat ansträngande .. Jag brukar ta med mig lite chips ock något gott att dricka (a)

2009-08-13 @ 14:55:18
URL: http://blackbiimbo.blogg.se/
Postat av: i

SV : haha ja kan man säga :), haha usch nej :)

hhahah ja det är bra ! :D, aa det har ja :)

Kramkram

2009-08-13 @ 18:59:17
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0