Lyckad fisketur .. Tragiskt avsked .. Imorgon IFK vs HIF ..

Yes då var jag hemma igen efter en kort visit med pappa i stugan .. Kom upp runt sex igårkväll och blev en liten fisketur direkt, slutade med en liten gädda på kroken :) .. Sedan blev det lite grillning och avkoppling, känns verkligen skönt att vara uppe i stugan .. Bara släppa allt och koppla av lixom :) ..

Även denna dagen innehöll en hel del fiske och jag gick upp runt åtta och begav mig ner till båten och stack ut .. Väldigt mysig morgon med morgonsolen som låg på och en spegelblank sjö, en helt perfekt fiskestart :) .. Det var inte bara vädret som var en lyckoträff utan även fiskat blev ganska lyckat :) .. Blev ca, 15 abborrar och en mört .. Tyvärr vara de flesta abborrarna så små att de fick återvända ut i det fria men två fina fick jag allt behålla och nu ligger dem i frysen :) ..

Tog bussen hem runt fem och sedan blev en tripp upp till min syster och hennes familj, vi spelade lite spel och umgicks lite innan jag nu flyttar .. men nu har jag sagt hej då till barnen iaf .. Lite tragiskt faktiskt, kommer ju inte få träffa de lika ofta nu och se hur det växer :) ..  Låter som jag aldrig kommer träffa de igen men det är klart jag kommer men jag kommer såklart sakna dem, de kommer ju växa så mycket nu när jag är borta =/ :) men de lovade att ringa iaf :) ..

Snart lägga mig, upp vid åtta imorgon och sen bege mig ner till göteborg med daniel .. Där nere ska vi träffa linus, johannes m.m som tar bilen ner .. Vi ska på allsvenskamatchen mellan IFK Göteborg och Helsingborg IF :) Kommer bli grymt kul :) ..

Det blev inte så många bilder som jag hade lovat igår men här kommer några iaf :)


 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0