Redo att börja gästblogga .. Oväntade pengar, ett par lappar rikare :) ..

Har uppdaterat sidan lite inför kommande tävling .. I menyn till vänster kommer ni kunna se de som gästbloggar under den första tävlingsperioden och ni kan även anmäla er till att börja gästblogga på min blogg .. Som jag tidigare skrivit så har jag fått väldigt bra kritik och glada kommentarer ang. gästbloggningen men har än så länge bara fått in ett gästbloggsinlägg .. Alla ni som visat ett stort intresse för detta, det är bara greppa tagentbordet och skriva några rader :) .. Har ni några frågor eller funderingar kring tävlingen så är det självklart bara att höra av sig :) ..

Vad har hänt idag än så länge då?
Hmm, ja igår så fick jag ju ett väldigt roligt brev från skatteverket så ett besök på banken har gjorts idag och man har blivit några lappar rikare :) .. Dagens hiss går till oväntade inkomster från skatteverket :) .. Nu är klockan snart två och vid fyra så ska jag åka med farsan upp till stugan och fiska lite osv, kommer hem imorgon men har mobilen med mig så det kommer allt bli lite pics från trippen :) .. Gillar ni att fiska? Har ni någon stuga?

Ska packa lite nu men blir nog någon liten update innan jag åker sen ;)
Ha det super så länge! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är väll härligt med oväntade pengar & skattepengar är alltid nice ;)



Datan brukar jag faktikst inte ha med mig i badet , är lite för orolig brukar dock ligga med mobilen elr någon bra bok / tiding ;p



Gästblogga är jag mkt intresserad av , har redan ett inlägg att skicka ivägg. MEN , jag förstår inte en sak , du skriver om tävling ock sånt ? huh , i dont understand ? :P

2009-08-14 @ 15:47:00
URL: http://blackbiimbo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0