Tävling, vinn skraplott och få mer besökare!

Sitter och pillar på en ny design till bloggen men får inte till det, gjorde en banner iaf .. Sen en fråga bara, va fan har hänt med vädergudarna? Det är ju strålande solsken, det är varmt, det blåser inte och det är nästan som utomlands? .. Något som inte stämmer =/ men sure, jag tackar inte nej till detta konstiga fenomen :D

Har hjälpt mamma göra om mitt gamla rum lite också, hon har fått sig ett pyssel- och kontorsrum typ :) Måste medge att det känns ganska gött i rummet :) .. Vad händer ikväll nu då? Ingen aning, blir kanske någon film på tv eller att sitta vid datan och slöa haha .. eller NEJ! idag ska jag lägga mig tidigt! ...... fast mest troligt inte! haha ..

Jag tycker ni är lite dåliga på att kommentera, jag ser ju att ni är väldigt många som tittar förbi och det är väldigt roligt men kommentarer är också väldigt kul :) .. Och skicka in förslag till tävlingen!

I´m out!


Vad tycker ni om min banner?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

bannern är väldigt snygg:)

2009-08-07 @ 00:49:18
URL: http://vegetarianen.blogspot.com
Postat av: Emma

Du har ny design ja & många nya inlägg som jag inte har läst! :) men den nya designen blev sjukt nice alltså.



kram :D

2009-08-07 @ 12:45:25
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0