TÄVLING, VINN TRISSLOTT OCH UPPMÄRKSAMHET!

Nu vill jag ha massa tips på hur jag ska klippa mig, och ni har chans att vinna uppmärksamhet och en skraplott!

Jag gillar ju att ha kort men det ska ju se lite gassigt ut också och inte bara vara kort haha .. Så kom med era tips och de tre personer som kommer med dem snyggaste alternativen kommer att bli länkade och få chansen att tävla om en skraplott .. Tävlingen håller på tom fredagen den 7:e klockan 24:00 .. För att kunna vara med och tävla så lägger ni upp erat alternativ på eran blogg och lämnar sedan en länk till mig bland kommentarena i detta inlägget .. Dem tre frisyrer jag sedan gillar bäst kommer finnas uppe på min blogg strax efter att tävlingen är avslutad ..

Med vänliga hälsningar,
Sebastian Karlsson


Kommentarer
Postat av: - H*

- haha vinn uppmärksamhet haha den va kul ! snagga dig ?

2009-08-06 @ 16:51:49
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: jaqeiii<3

kalas!

Vad roligt med din lägenhet,allt verkar vara så fint så.



jodå, idag har jag varit i stan och köpt färg till mitt nya rum, det blir ljus lila.En jätte häftig färg, så det ska nog bli bra!

2009-08-06 @ 18:22:56
URL: http://jaqeiii.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0