Tillbaka till gamla dar ..

Vakna för en stund sen, sitter här vid datan och är typ helt yrvaken xD .. Ska snart ringa andrea tänkte jag, vi ska dra en sväng till gamla skolan och tjöta lite skit med våra gamla lärare nu innan vi flyttar härifrån :) .. Hon flyttar ju till skåne och jag till karlstad =/ .. Annars? fick lite sömn inatt med betoning på lite, ehm match ikväll också ..

Gör min sista match med korplaget idag också, blir riktigt kul och tråkigt .. Vill gärna fortsätta lira men men =/ .. Det är bara och komma och kika xD Vikersvallen i Vänersborg klockan 17 :) .. Nu ska jag väl försöka få i mig lite frukost men kommer med update snart igen :)

ps: Har märkt av ett litet intresse av att gästblogga hos mig, är ni intresserade så tveka inte att höra av er .. Skriv ett nytt inlägg eller kopiera erat senaste blogginlägg ..

Ha de


Kommentarer
Postat av: zaida

gästblogg?

- låter priima !

2009-08-12 @ 10:53:33
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: zaida

Sebastian: tackar !

Okeej, hur funkar det ? :)

2009-08-12 @ 11:16:45
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0