Träffat mina gamla lärare och snart match ..

Hemma från gamla skolan nu, det var kul och träffa lite lärare :) De är mer som vänner än lärare faktiskt :) .. Har precis käkat lite mat, ris och en indisk kycklinggryta typ .. Ska strax byta om och sticka iväg till matchen .. Vädret är väl inte på topp heller, spöregnat hela dagen typ och även haglat men nu är det uppehåll och hoppas det inte är alltför blött på planen =/ .. Ah ja, gästbloggen verkar vara ett lyckat alternativ också .. Har fått många kommentarer om att det verkar kul och intressant så förhoppningsvis börjar ni skicka in gästinlägg :)

Ha en bra eftermiddag/kväll så hörs vi senare!
I´m out!




    


Kommentarer
Postat av: Sara

Halli hallå!!

Srry, varit lite dålig med uppdateringen...eller med att svara rättare sagt. Är på gotland och har bara min mobil som internet och det funkar nätt och jämnt att skriva inlägg på men att svara på kommentarer är bökigt...tänk om man hade haft en iPhone... drömmer

Hur e allt med dej??

2009-08-12 @ 18:44:03
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: henke

Fan så ni var vid skolan trotts allt!

2009-08-12 @ 20:37:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0