Mitt liv i rader..

Sitter på tåget hem till Vänersborg nu. Blev lite stressigt imorses då jag råkade somna om när min väckarklocka ringde, not good men jag hann. Blev storstädning igår, blir ju roligare att komma tillbaka till en städad och fräsch lägenhet sen i januari liksom =).. Ikväll blir det reunion med gamla klassen, ska bli ríktigt kul att träffa alla gamla polare igen och snacka massa skit =).. Annars får man väl se vad man ska hitta på under lovet förutom att fira jul & nyår, ska nog försöka kika någon innebandymatch iaf..

Vad har hänt sen sist jag skrev då =/ hmm ..
Jag och gänget har ju haft ölfrukost i huset =) En riktigt rolig dag verkligen. Va riktigt längesen jag hade så kul, vi började vid elva och kvällen slutade runt tre/fyra på natten =)  Blev att vi lira en hel del tv-spel under vår långa förfest, bl.a Rock Band. Men ah, helt klart en grym dag =)

  

Hade fest i torsdags nu också, en avskedsfest typ eftersom alla åker hem till sina hemstäder nu över jul & nyår. Ska bli rätt skönt att komma hem igen och träffa familjen osv men tror att jag kommer sakna Karlstad och vännerna där lite också. Fast på ett sätt är ju det bra för då vet man att man trivs liksom =)

  

Ah som sagt, tåget hem nu. Sixten verkar ha somnat och det är skönt, slipper man höra massa mjauande haha ;P Ska nog försöka passa på att sova lite jag också nu när man har chansen =)

 

Vi höres, ha de gött!
Hooouj!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0