4 timmars sömn de två senaste dagarna ..

Heey!
Idag åkte jag som sagt iväg vid nio och satte upp de sista affischerna så nu är det klart .. Dagens ros går till dig din gamle gubbe som var sur och gnällig för att jag satte upp affischer, du sprider verkligen glädje i samhället! :) Fortsätt så gubbjävel xD haha ..

Sen träffa jag marie en sväng vid lunch och vi snacka lite och hade allmänt trevligt i solen :)  .. Vid två så tog jag bussen hem till Vänersborg igen, närmare bestämt till Arenan där motormässan ska hållas .. Det var långt ifrån klart och vi glada funktionärer fick sätta igång och röja upp allting som byggubbarna egentligen skulle ha gjort .. Efter att vi äntligen fått röjt upp så skulle montrar sättas upp och golv skulle läggas .. Efter ett tag började det kännas i kroppen och med endast min lilla lunch i magen och de fyra timmarna jag sovit så gick det inte lättare direkt .. Känner mig riktigt seg i benen och kroppen nu så det ska bli skönt med lite sömn men sen blir det upp imorgon vid sex igen och tillbaka till arenan .. Alla bilar ska rullas in imorgon och allt ska göras klart inför helgen .. Det är tusen grejer som ska göras så ni får ursäkta om jag inte kommer med en update på dagen =/ .. Jag kommer gottgöra er någon gång :)

Vad har ni gjort idag? Hoppas ni haft en superduperbra dag iaf :)
Ha det underbart så hörs vi, glöm inte att kommentera :)


Jag har talat ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du ha fler besökare till din blogg?

det går att fixa, börja med att trycka på den här länken;

http://www.viraltrafik.se/?annebertelsen

där finns det mer information om hur du gör. är man riktigt duktig finns det chanser att bli jättestor!



& när du ändå är på gång får du gärna klicka dig in på min blogg också;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en fortsatt bra dag!

2009-07-08 @ 23:09:59
Postat av: ronja

sv: okej låter ju bra =) haha okeej sovgott!=)

2009-07-09 @ 00:13:01
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: Ida

Det låter jobbigt ju! skulle aldrig klara av att sova så lite!



Ha det bäst!

2009-07-09 @ 16:13:24
URL: http://styleforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har inte haft en supertrevlig dag, de e så mulet och dåligt väder :(

Herregud hur orkar du och sova så lite??? Jag skulle nog dö :P

2009-07-10 @ 14:26:01
Postat av: Andrea

Oj glömde skriva namn innan på det övre!

2009-07-10 @ 14:26:35
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0