jag tog mig in genom fönstret på andra våningen ..

Heey! Nu är jag äntligen tillbaka på bloggen även om jag kanske varit lite seg haha .. Vad har hänt nu då? Jo det har hänt många smaskigheter och även lite mindre smaskiga saker, bla så har jag blivit utelåst, gjort glass, träffat mina mediakompisar och träffat älsklingen.

Men jag börjar berätta om när jag blev utelåst hehe .. Jag gick ut och precis när jag slog igen dörren så slog det mig, nycklarna ligger kvar därinne! Nu kanske ni tror att det är väl bara och gå in och hämta dem igen men icke sa nicke! Denna dörr är en sån dörr som alltid är låst och eftersom jag stunden innan hade stängt alla fönster på markplan så blev problemet ännu en grad svårare .. Jag fick strax därpå tag på en stege och fick börja klättra upp mot andra våningen där ett fönster forfarande var öppet, ett problem återstod dock .. BARNSPÄRREN(!) .. Med en väldigt liten glipa fick jag med en pinne stå och försöka lirka upp spärren och efter ca 20minuter så kunde jag ta mig in genom fönstret på andra våningen och var sen åter inne i huset men efter det så har jag alltid nycklarna i fickan haha ..

resten av smaskigheterna kommer strax :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0