ÖPPET HUS, EGEN LÄGENHET & IKEA ..



Jag är ledsen att jag är så dålig på att uppdatera men försöker att bli bättre :) (glimten i ögat haha) .. Helgen inleddes med en tripp till Karlstad på fredagsmorgonen, öppet hus på universitetet :) .. Skolan var enorm, sjukt fräsch och man blev nästa lite pepp på det konstigt nog =/ .. Vi fick en rundvandring av en elev och sen gick vi vidare och kikade på områdena och husen där vi ska bo .. Husen låg kanon och va skitfräscha, har dock inte sett min lägenhet än men tror den är kalas ändå :) .. Jag har ju iaf pool utanför^^ haha .. De e fan inte alla som har pool haha :D .. Senare på dagen så blev det en tripp till ikea och kikade på lite bord osv .. Ska nog köpa mig ett högt matbord, barstolar you know^^ :) haha ..


Är riktigt pepp nu verkligen, längtar tills jag får nycklarna .. Den 3:e augusti(!) Då smäller det haha :) .. Har börjat packa ihop en del av mina grejer nu också, fyra bananlådor klara haha :) .. Kommer ju typ inte hinna det senare, på onsdag och två veckor framåt så ska jag ju vara hundvakt :) .. Men ni får ha det super och jag lovar att bättra mig ;) ..

Kaching!

  
  

Kommentarer
Postat av: - H*

- vad roligt :)

2009-07-19 @ 21:44:26
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Simone

Sv: Ohåå.. så ska du ju måla och designa också kanske? Spännande! Vi bor i Centrala göteborg, i örgryte vid Liseberg om du känner till här :P

2009-07-19 @ 21:55:30
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Jasså, brukar du vara i Göteborg? Jo, men inredning räcker ju, hos oss behövdes det lite färg här och där ;)

2009-07-19 @ 22:15:39
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Pontus

tjaa.... såg ju spännande ut :) Inte vart där på ett bra tag...men poolen i kronoparken finns kvar ser jag :) o dom har fått till massa fontäner vid bibblan. Hoppas du kommer trivas där uppe :)

2009-07-19 @ 23:42:35
URL: http://www.westcoastmotorshow.se
Postat av: Anonym

Skumt, de växer tydligen könshår på din överläpp!

2009-07-20 @ 01:17:10

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0