SEX OCH ÅTER SEX!

Heey gott folk :) Har ni sovit gott?
Det har inte jag gjort iaf haha ..

Aldrig har jag trott att livet att ha hund skulle vara så krävande för sömnen haha .. Att bli väckt varje morgon klockan halv sex, sex för att gå ut med haddock(hunden) är riktigt jobbigt haha men det går :) .. Man får helt enkelt se det från den ljusa sidan, på dagen är det ju underbart att ha honom att busa & kela med :)

Har ni hund? Eller är ni hund/katt/gnagar- människor?
Nu ska jag snart iväg och hjälpa min svåger och min syster med deras trädgård, när jag kommer tillbaka till bloggen så förväntar jag mig massvis med kommentarer :) ha det underbart så länge, Kaching!


Kommentarer
Postat av: scout. out and about.

hej hej. dagen är bra, jobbar till sju men man får tänka på alla $$$ som regnar in så småningom. hur gammal är din hund? jag har min melwin sen fem år tillbaka, och det blir bättre med tiden, efter ett halvår ska du inte behöva gå ut klockan sex varje dag ha ha

2009-07-24 @ 12:49:03
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com
Postat av: ronjar

sv: yes ddet har jag =)

hahah tack (a)

haft en rba dag?

2009-07-24 @ 13:46:38
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: MissMessyHead

Haha, ioögonfallande rubrik :)



Jo det går sisådär med cyklingen..har cyklat till höganäs två dagar..det är en mil dit, men det är knappast någon superansträngande sträcka :) Hur går det själv?

2009-07-24 @ 21:43:45
URL: http://fanfreakingtastic.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0