Vänersborgsfestivalen ..

Då var jag hemma hos mamma igen, tre dagar kvar och nästa gång jag kommer hit så är jag här på semester^^ haha .. Precis varit ute med Haddis också, ganska skönt väder ute nu .. Vänersborgsfestivalen pågår nu också så nu har man musik hela kvällen/natten lång :) Idag är det arvingarna som är på besök, kommer sakna citykänslan lite sen haha :p .. Något som jag också kommer sakna är ju min gamla klass :) .. Jag satt förut och kollade på massa gamla bildern från gymnasietiden och j*vlar vad man har förändrats haha :p .. Kan ni se mig på bilden?

Ska strax börja packa ihop lite av det som är kvar att packa och sen kanske man ska försöka lägga sig lite tidigt idag? -Nae! haha :p

Vilken tid brukar ni lägga er?


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är alltid kul att hitta nya bloggar! :)

Vilken stad är det du flyttar till fresten??

2009-07-31 @ 23:31:00
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: lisa

sv; jo det är bara bra:) självdå?

2009-08-01 @ 00:28:03
URL: http://liisaaniilsson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

för att svara din fråga, brukar (på sommarlov och när man är ledig) vara uppe halva natten, annars lägger jag mig tidigt!

2009-08-01 @ 01:43:09
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja lägger mig efter bolibompa ! de borde du me göra !

2009-08-01 @ 11:39:26
Postat av: Emma

svar: Haha, varsågod =). Lätt att du skulle få MVG alltså^^.



Hur går det med flytten till Karlstad? :-) hälsa värmland ffs! :D



Kram Emma :)

2009-08-02 @ 11:17:20
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0