Westcoast Motorshow ..

Hemma från överby och elgiganten nu .. Nu är min mobil inlämnad på service och jag fick en rutten nokia som lånetelefon .. Ge mig pengarna tillbaka istället men ne för ja vet, vi är dumma i huvudet och har cpregler istället .. Jag hatar verkligen dagens teknologi och dess försäljare ..

Samtidigt som jag va på överby så passade jag på att dela ut lite flyers om motormässan som brorsan ska hålla i till helgen .. Alla är varmt välkomna dit, Westcoast Motorshow 10 - 12 Juli i Arena Vänersborg .. Sen blev det även en sväng till min andra bror och hjälpa honom att måla lite i deras hus ..

Nu blir det sängen och imorgon ska jag ut och affischera lite mer :)

Sov gott allesammans,
Jag har talat ut!


Kommentarer
Postat av: ida

Sv: haha du får hänga med, ifall du vågar haha !

hahaha jo det är kul ! men usch av fort det kan gå med min lilla båt ! :D

2009-07-08 @ 01:00:51
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: hihi okej gud va snällt=)

jag har haft en fin dag dudå?=)

2009-07-08 @ 03:03:51
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad du är snäll som hjälper alla dina bröder hit och dit!!

2009-07-08 @ 08:01:58

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0