FINASTE ÖN, VAD TYCKER NI?

Heey allesammans!
Denna helgen har spenderats väldigt mycket ute i solen och på stranden .. Fredagen börjades med en tidig morgon efter att flickvännen ställt klockan och direkt när den börjat tjuta på morgonen så flyger hon upp och gapar ut sin glädje att det är sol och att vi måste skynda oss ut för att vi inte ska gå miste om några soltimmar .. eller snarare solminutrar, haha :D Hon är bara helt underbar <3 Sen blev det lite Siesta med playa del sol och lite mat :) Kvällen avslutades med sol och bad på kusten :) .. Börjar älska kusten mer och mer men sanden tar dock kål på mig .. Jag föredrar klippor xD ..

Lördagen börjades även den med en tidig morgon och precis som i fredags så flyger hon upp och skiner ut sin glädje som solen utanför gör .. Jag ligger dock kvar och pömsar gött med kudden och täcket, resultatet blir en galen flickvän som börjar jävlas med mig tills jag tagit orken och klivit upp ur sängen haha .. Färden gick till kosteröarna, närmare bestämt sydkoster .. En helt underbar ö att cykla och bada på .. Vi hyrde cyklar och cyklade runt till lite olika stränder och solade, fiskade krabbor och hade allmänt trevligt :) En helt underbar dag på en helt underbar plats med en helt underbar tjej, kan det bli bättre? skulle inte tro det xD Jag vill åka dit nästa helg igen haha :D

Helgen avslutades med sol och bad tillsammans med flickvännen och min "svärfar" på en kuststrand utanför munkedal .. Det stället är också riktigt skönt, dock lite mycket maneter men vattnet brukar vara helt okey kallt och solen är skön haha :D ..

Nu blir det lite grillning med syrran och hennes familj, ska bli väldigt smarrigt och gassigt ;)

Kaching, Kaching!

16MIL I DANMARK PÅ CYKEL ..

Heey kära bloggläsare!
Då har ögonblicket som alla väntat på äntligen kommit haha, summeringen av min 16mils långa cykelresa i Danmark .. Jag började min resa för exakt en vecka sen och var borta i fem dagar .. Mitt första mål som jag hade var att under första dagen slå upp tältet på den danska västkusten, närmare bestämt i Løkken .. Efter en tre timmars lång båtresa så började jag min cykelresa från Fredrikshavn klockan 12:30 och fem timmar och 5,5mil senare så kunde jag öppna en kall breezer utanför tältet i strålande solsken .. Väldigt skönt :)  I Løkken stannade jag två nätter och under dessa dagar så begav jag mig iväg på dagsturer längs kustsidan .. Danska västkusten är otroligt fin verkligen :)

Efter två dagar i Løkken så begav jag mig senare mot Hjørring som var mitt nästa mål och som jag även hade tänkt att slå upp tältet på .. Efter en ganska så snabb cykeltur dit så ändrade jag dock detta målet och satsade istället på att åka tillbaka till fredrikshavn, en cykeltur på ca sex mil .. Jag anlände till en camping några kilometer utanför fredrikshavn lagom till middag och gjorde mig genast lite mat .. Även på detta stället så begav jag mig iväg på dagsturer och den danska östkusten är inte heller så dålig haha .. Här stannade jag också i två nätter och på den femte dagen begav jag mig in mot fredrikshavn city och checkade in tillsammans med alla lastbilar och bilar på färjeterminalen ..

Under dessa dagar så cyklade jag ihop drygt 16mil och skaffade mig en lite mörkare nyans av mig själv .. Vädret var verkligen helt underbart och stränderna var minst lika fina som vid medelhavet xD .. Dessa 16mil som jag cyklat då, jo jag är helt klart nöjd men känner absolut att jag hade kunnat trampa ytterliggare ett tiotal mil men för att vara min första cykelsemester så tycker jag nog att det är helt okey med tanke på att jag var borta fem dagar och det faktiskt  var SEMESTER .. Men absolut, en ny cykelresa i framtiden kommer att ske ;) lita på det!

Kaching, Kaching!

DAG 1

DAG 2

DAG 3

DAG 4

DAG 5

16 mil på benen ..

Heey alla kära läsare!
Nu var det ett litet tag sen och det kommer komma en mer detaljerade update med lite bilder osv snart .. Men hur som helst så är jag hemma i sverige nu, kom hem igår kväll (torsdag kväll) och totalt har jag trampat drygt 16mil! Jag får nog säga att jag är nöjd med min resa :) Har haft det sjukt roligt verkligen så lätt att det kommer bli någon mer cykelresa, fast då kanske under en längre tid och ett x antal mil fler :)

Men som sagt, jag lovar att komma med en mer detaljerad update med bilder och mysigheter inom kort :)
Jättekul att jag fått så många besökare och kommentarer, fortsätt så :) Jag besöker och kommenterar er :)

Ha det super så länge,
Kaching!

Hej och hå!

Heey heey, då har jag lämnat Løkken och åkt på nya äventyr :) Planen var ju att jag skulle åka till hjørring och sedan tillbaka till fredrikshavn för att sedan resa hemåt igen .. Nu blev det så att jag cykla ca 6mil och stanna på en jättefin camping utanför fredrikshavn istället :) här kommer jag stanna två dagar och sedan drar jag mig hemåt :) .. Sitter och käkar lite mat nu, soppa :) Solen är sjukt varm så det blir utan tvekan stranden sen :) ha det bra så länge, Kaching!

Sista kvällen/natten i Løkken ..

Heey igen .. Då är det sista natten här i Løkken och imorgon är det dags för nya äventyr .. Då blir det troligtvis en aning kortare sträcka än den som jag gjorde igår .. Hjørring är mitt mål :) Nu blir det lite mys i tältet med en go DVD :) ha det så bra så kommer jag med en ny update imorgon igen :) .. Kaching ;)

Direkt från tältet ..

Heey allihopa igen :) Nu har jag kommit tillbaka till tältet från stranden och nu ligger jag och slappar i solen .. Det var hur skönt som helst nere på stranden, solen stekte helt underbart .. Vattnet var helt okey också, känns lite som utomlands när man är på stranden .. Vill inte åka vidare haha .. Har fått nya grannar nu också, ett par svenskar och ett par tyskar .. Jättetrevliga :) Ska strax gå ner till stranden nu igen och kolla solnedgången .. Over and out, Kaching, Kaching!

Dags att bada ..

Heey, vaknade imorses efter att mina norska skidgrannar börjat packa ihop och skulle fortsätta sin resa .. Jag gick och tog en dusch och käka sedan lite frukost i morgonsolen .. Efter frukosten blev det en sväng ner till stan och kolla läget, var ju här för ett par år sen så det var ju kul att se hur saker och ting hade förändrats :) nu ligger jag och steker i solen utanför tältet och ska strax ner till stranden och bada lite :) Ha det underbart så länge, Kaching, kaching!

Soliga hälsningar!

Heey allihopa! Vädret här i danmark är underbart :) Solen skiner, inte ett moln så långt ögat kan nå och temperaturen ligger säkert runt 20-25grader .. Jag ligger nu på en camping i Løkken, kom hit igår vid fem efter en tung cykeltur på ca 5,5mil^^ .. Ska ligga här en natt till och sen ändrar jag troligtvis om min färd och reser uppåt istället för nedåt .. Nästa stopp blir antingen i hjørring eller i sindal .. Natten var lite kall men morgonen var kokhet haha, det är så campinglivet ska vara haha. Ha de

Puuh!

Dá har jag kommit ombord på färjan efter en stressig cykeltur .. Pakethåll aren höll inte speciellt länge men jag fick göra en provisorisk lösning så nu ska den väl hålla ganska okey iaf :) När jag satt mig ner och tagit några djupa andetag så blev jag pisseblöt haha. Min efterlängtade LOKA med päronsmak som legat i väskan trodde jag att jag skulle få avnjuta till det yttersta men ack så fel man kan ha. När jag skulle öppna den så pshyyyyy och drickan sprutar hej vilt haha. Nu blir det lite käk, kaching ;)

Resan är härmed startad!

Då har resan nu börjat och jag är på väg ner till göteborg, siktar på att hinna med färjan som går klockan 8 .. Hungrig som en varg är jag också haha .. Det får bli lite käk sen på båten .. Ja ja, det var en liten update än så länge iaf men jag uppdaterar lite mer senare :) Ha det underbart så länge, Kaching Kaching!

TILL DANMARK PÅ CYKEL! .. VAD TYCKS?

1 DAG KVAR!
Yes yes, då är det bara en dag kvar nu tills jag och cykeln drar iväg ..
Jag är ledsen att jag inte uppdaterat så mycket det senaste men har haft massor och göra inför resan osv =/ .. Jag kommer att uppdatera flera gånger per dag nu när jag är iväg på min resa så ni får en koll på vad som händer :) Har fixat webbläsaren i mobilen nu så det kommer gå kalasbra att uppdatera så det är bara att kika in och följa min resa ..

Just nu sitter jag iaf och fixar lite musik .. Musik är ju ett måste om man ska iväg på cykelsemester liksom :) Speciellt gamla goa svenska låtar som Ledin, Gärdestad och Gyllene tider har gjort, då är sommaren räddad ;) haha .. Kameran ska tömmas på bilder också så den är "fit for fight" haha ..

Det kanske har varit lite oklart om vad det är jag ska göra?
Jag ska alltså cykla runt i vårat grannland Danmark .. Kommer åka över med båten från Göteborg till Fredrikshavn och därefter blir första stoppet i Lokken och sen kommer jag fortsätta nedåt i landet .. Hoppas på många sköna och varma kvällar på campingar, sätta sig och grilla lite bredvid tältet med ett par kalla öl till hands :) Ohh det ska bli så skönt och gassigt :) haha ..

Vad har jag gjort sedan sist jag bloggade då?
Jag har utav Nisse lånat ett tält som är lite mindre och smidigare än det som jag hade först .. Nisse har många års erfarenheter av cykelresor så jag har fått en hel del nyttiga och smarta tips inför min resa :) .. Han har bl.a cyklat från Frankrike till Vänersborg på 18 dagar och även andra cykelresor så han vet vad han snackar om, om man säger så :) .. Har ni några tips som jag borde veta inför cykelfärden?

Hur kommer det sig att jag ska ha denna lite "ovanliga" semestern då?
Ja du, riktigt bra fråga jag ställde mig själv där xD haha .. Jag har nog alltid sett upp till Nisse som jag pratade om tidigare. Att han cyklade från Frankrike till Sverige tycker jag är riktigt coolt och ett bevis på styrka, någon gång i mitt liv så kommer jag nog också göra något liknande, om inte ännu längre(!) :) Förutom att ha Nisse som förebild så började nog mitt intresse för långfärdscykling någonstans i tvåan på gymnasiet .. Jag bodde ca 1,5mil ifrån skolan och började cykla några gånger till skolan istället för att ta bussen men sedan glömde jag bort det intresset lite tills för ett par veckor sedan .. Jag tog ut cykeln igen och drog iväg på en liten tripp ut till kusten, en resa på ca 3mil, och det var då som intresset verkligen tog fart. Jag kände hur underbart det var att bara cykla och inte behöva anpassa mig till bussar osv ..

Eftersom jag också tog studenten och inte hade något sommarjobb så bestämde jag mig därmed för att dra iväg på en cykelresa istället för att bara sitta hemma och slappa på balkongen osv .. Genom att cykla så får jag även bra träning men det roligaste hade varit att få cykla för välgörenhet .. Visst klart jag kan göra det nu men vissa sponsorer skulle behövas och just nu kommer jag inte hinna få igenom det "projektet" tills jag åker .. Men vem vet, nästa gång kanske jag cyklar ännu längre och förhoppningsvis så kommer jag att kunna samla ihop en viss summa pengar som kan skänkas till välgörenhet :)

Hur som helst så är cykeln så gott som klar nu iaf och allt förutom ett par högtalare är monterade ;) Det blir ett sista litet pill ikväll och sedan packa på alla saker och därefter hoppas jag på en tidig sömn men det brukar sällan bli som man tänkt sig haha .. Har ni några frågor så fråga på bara & glöm inte att kommentera! :)

Kaching Kaching!

Korpenmatch

Heey!
Match i onsdags, gick väl helt okey med tanke på att det var ett av seriens bästa lag vi mötte .. Förlust med 1-0 efter att vi släppt in ett riktigt otursmål .. Ja ja sånt är livet och det är bara att sikta mot nästa match :)

Tyvärr kommer jag nog inte kunna vara med nästa match eftersom jag drar till Danmark imorgon :)

Kaching Kaching!

HAHA KOLLA KLIPPEN!

Här kommer två klipp från entrén till balen .. Asså jag gillar all hysteri haha

DAGS ATT BÖRJA PACKA!

Idag vaknade jag sent efter en rejäl sovmorgon, riktigt skönt och kände att den behövdes :)
Jag började pilla med lite småsaker på cykeln och den är så gott som klar nu, så nu är det bara att packa och bege sig iväg på resan :) .. Jag kommer dock få skjuta upp resan lite pga att jag måste gå på en föreläsning på torsdag om alkhol i trafiken typ och sen är det ju ändå midsommar så då kan man vara hemma så sticker jag direkt efter det .. Så på söndag morgon beger jag mig iväg om inte något viktigt skulle dyka upp som t.ex. att jag får jobb ..

Nu sitter älsklingen på stansed flygplats i London(?) Hon ska till madrid och hälsa på två kompisar som jobbar där nere och var tvungen att mellanlanda där .. Vill också dra iväg till något varmt nu :) Läste att hon kommer ha typ 33grader och sol hela veckan hon är där .. Avis?! Nej jag är inte avis, nej verkligen inte .. Jag tycker det är mycket bättre och skönare att sitta hemma i ett molnigt sverige där man ska va riktigt glad om det iaf blir 18 grader!! haha .. Men får hoppas att hon kommer ha riktigt kul och att det inte blir något knepiknåp med planet osv ..

Imorgon blir det match igen och jag är taggad som fan, sjukt att det kan vara så kul med korpenfotboll :) Jag som har hatat att kolla på fotboll har verkligen fasnat för fotboll nu xD haha .. Sist gång blev det ju vinst med 2-0 och självklart siktar vi på vinst igen, nu har vi kommit igång liksom^^ haha ..

Ha en underbar dag gott folk och glöm inte att kommentera,

VARFÖR SÅ DUM?

Detta inlägget borde har publicerats för flera dagar sen men som man brukar säga, bättre sent än aldrig^^

Vi åkte en sväng till Överby köpcenter och kikade runt lite .. Marie köpte ett par byxor och jag kikade efter en ny telefon .. Hittade en skitsnygg LG telefon som jag nog ska köpa, ska kika runt lite mer och kolla upp priser osv :)
Shoppingturen avslutades sedan med en rejäl tacobuffé .. Fan va kul vi hade då xD Som vanligt när man äter buffé så lyckas man alltid ta för mycket mat och när man inte orkar äta upp allt så känner man sig dum .. När hon som jobbar står bredvid vårat bord och städar blir det inte lättare att kasta maten .. Dum som man är så försöker man snabbt trycka i sig så mycket möjligt av det som finns kvar på tallriken och detta resulterar i att man blir proppmätt, får ont i magen och man orkar typ inte äta något på ungefär 1 ½ dag ..

Kvällen avslutades med en slapparkväll vid tv´n ..

BALEN 2009, ÄR VI FINA?

Balen 2009
Helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv, en så sjukt rolig kväll :)
Dagen började underbart med strålande solsken och en helt okey värme .. Emmy kom och plockade upp mig i en blå volvo cab som passade oss kanon. Vi drog oss in mot trollhättan, åkte ner och fotograferade oss lite vid fallen i trollhättan innan vi började cruisa runt inne i stan .. När vi står i bilkön på väg att bli avsläppta vid folkets hus så börjar vädergudarna tala till oss genom att låta himlen braka loss och låta åskan dåna, regnet är inte långt efter och vi blir tvungna att fälla upp taket. Väldigt tråkigt med tanke på att man inte kunde få visa upp sig inför allt folk då, hade varit betydligt roligare att få glida in på röda mattan med taket nedfällt .. Ja ja sånt är livet och det är inte alltid som vädergudarna och vi har samma åsikter hehe ..

Väl därinne så var det underbart :)
Maten var jättegod, musiken var grym, lokalerna snyggt pyntade och alla var mer eller mindre jättefina och uppklädda ..
Till förrätten så bjöds det på någon slags rostbröd med gratinerade räkor m.m .. Middagen bestod av jättegod potatis, kyckling och sås och till efterrätt serverades det cheesecake med passionsfruktstäcke och jordgubbar .. Till maten fick vi väldigt gott vin också, jag börjar bli en vinmänniska mer och mer :)

Kvällen fortsatte in på småtimmarna och vi hade verkligen skitkul!
Som sagt, helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv :)
Tack till alla som gjorde kvällen lyckad :)

BACK ON TRACK!

Heey, ledsen att jag inte bloggade igår osv men nu är jag tillbaka och lovar att uppdatera med massa smaskigheter idag :) Ämnen som studentbalen, cykelresa och shoppingturer kommer ni att kunna läsa om idag :)

Som sagt update kommer om bara en liten liten stund :)

BESÖKSREKORD!!! VAD TYCKS?

Good night all people!
Jag är trött så nu drar jag en sov .. Jag är ledsen att jag skriver ett sånt tråkigt inlägg men jag lovar att gottgöra er imorgon :) Då blir det massa bilder och updates om dagen :)

Ni är bäst och det är tack vare er som jag nu satt bloggrekord två dagar i rad :)

Kaching Kaching

JAG MÅSTE VARA KNÄPP! ELLER HUR?

En dag på stranden
Vaknade imorse av att en tokig flickvän springer in som jag vet inte vad och så gott som skriker att det är sol ute haha ..
Vi bestämde oss då för att bege oss iväg till stranden för att ta vara på denna dagen, vilket var ett riktigt bra val :) Väl på stranden stekte solen och vinden fläktade alldeles lagom .. Helt underbart <3

Sen blev det även idag en tripp ut till torp köpcentrum och ett besök på Biltema och MC Donken :) Det var som himlen där på biltema haha, jag som börjat bli heltokig vad gäller cyklar och tillbehör nu gick loss ordentligt och ville köpa allt jag såg i min väg haha .. Tur nog kunde älsklingen få mig att inse att jag faktiskt inte behöver just den där saken .. Hur som helst så fick jag tag på de viktigaste sakerna men vem vet, kanske blir det ett litet litet besök till (a) .. Ikväll blir det att börja pilla med cykeln, och montera fast alla nya saker :) Ska blir riktigt kul haha .. Fan va nördig jag låter, låter som jag är 6år och precis har satt fast sådana där smattersaker i hjulen så att det skulle låta som en motorcykel haha ..

Nu blir det lite schtek på balkongen så kommer jag snart med en update :)

Kaching Kaching

Mitt första matlagningsprogram .. Vad tycks?

ÄLSKAR BILDEN! VAD TYCKER NI?

Min favoritbild
Tycker jag fångat ljuset och färgerna riktigt bra,
vad tycker ni? :)

Besök hemsidan för att se fler bilder och beställ ditt eget exemplar.

KVINNOPROBLEM!?

Då var kalaset över och man har ännu en gång gjort misstaget att käkat sig fet och äcklig haha .. Men förutom detta "matproblem" så var kalaset helt okey och roligt att träffa lite släkt igen :) Grattis ännu en gång lilla kusin vitamin på 16årsdagen, nu väntar ett skönt sommarlov och sen är det gymnasiet som gäller^^ Du börjar bli stor nu hehe ..

Efter kalaset så blev det en liten tripp till torp(köpcenter) .. Behövde kolla efter däck till cykeln eftersom jag ännu inte fått tag på det, tyvärr slutade det inte med något köp idag heller .. Men hemma hos marie började jag kika i Claes Ohlsson-katalogen och hittade massa smått och gott så imorgon blir det en tripp dit och förhoppningsvis har dem det jag söker xD haha ..

Men en sak!?
Varför ska tjejer jämnt envisas med att de måste gå in i varje affär även om de inte ska ha något? För väl inne i affären så ska det ju tvunget börja handlas ändå liksom =/ Varför kan inte ni tjejer bara gå förbi en affär utan och spenderar tre år inne i affären xD Jag menar, tänk på vad ni utsätter oss killar för haha .. Men ni är allt lite goa ändå ;)

Kaching, Kaching

Resor?

Morning morning!
Nu har jag precis käkat lite frulle och duschat osv .. Ska snart iväg på kalas till kusinen som fyller 16 .. Frukosten bestod av hönökaka med ost, skinka, grönsaker och sen toppat med lite äpplejuice vid sidan om ;) Galet gassigt haha .. Marie springer runt som en galen tupp för hon inte får till sin frisyr haha ..

Såg också ett gassigt erbjudande i tidningen idag, tre nätter i dubbelrum på hotell i stockholm för 1500:- Helt okey pris faktiskt så nu står det mellan stockholm och gotland .. Gotland är ju så sjukt fint och skönt ställe men stockholm är ju också riktigt skönt liksom .. Jag älskar båda ställena :) Jag får kika upp lite mer priser på gotland så får vi la se hur det blir med den saken :) Jag är ju lite sugen på att dra utomlands också, jag menar det finns ju inget som slår en utlandssemester :) Någon som är sugen? Säg bara till så drar vi vetty ;)

Hade ju varit kul att få lite besök nu när jag drar till Danmark också .. Så packa bilen och slå en pling så träffas vi några dagar i Danmark med lite gassigt ölande haha :)

Over and out ..
Kasching Kasching

Överby ..

Hej hopp gummisnopp!
Idag har jag typ bott på överby haha, det är vårat "stora" köpcenter ..
Har köpt lite grejer inför min resa och lite nya saker till cykeln som behöver bytas ut .. Tråkigt nog köpte jag fel storlek på däcken så jag fick dra tillbaka en gång till och lämna tillbaka däcken .. Måste hitta nya däck någon annanstans =/ Sportex kanske?

Nu sitter jag hemma hos sötnöten efter en jobbig resa hit .. Skulle åka med en buss som skulle gå 19:25 men som aldrig kom så det blev ett jävla tjöt i telefonen med västtrafik men efter många om och men så fick jag åka en omväg .. Det löste sig iaf och det är väl det som är huvudsaken liksom, Kasching Kasching ;)

Imorgon blir det kalas hos kusin vitamin, 16år^^ haha ..

See yaa,
Kaching

Skolavslutning ..

Goddagens kära människor!
Har precis kommit hem från Ronjas(systerdotter) skolavslutning, hon var så duktig och fin när hon sjöng avslutningssångerna :) Tråkigt väder bara =/ Ösregn på skolavslutningen är aldrig kul, glad att jag slapp regn på min student :)

Nu blir det lite fika och firande för Ronja :)
Sen kommer marie hit :)

Drar en update senare, ha de (y)
Kasching Kasching ;)

LG KS360 ..

LG KS360
Här kommer en bild på nya mobilen, vad tycks?
Jag är riktigt nöjd faktiskt :)

Inför resan ..

Matchen igår resulterade i våran första seger trots ett spöregn hela matchen igenom .. På kvällen fick jag ett varmt bad, mysig mat och jätteskön massage från min snygging .. It was great (y) :)

Nu idag (Torsdag) så har jag börjat förbereda lite saker inför min resa .. Slog upp tältet för att se så det fungerar helt och det kommer nog bli kanon när det väl ska upp på riktigt :) Cykeln ska rustas upp med nya däck och slangar och lite annat smått och gott :) Ska bli riktigt kul att sätta sig på cykeln och dra iväg :)

För er som inte vet så har jag bestämt mig för att resa till Danmark med cykel, stoppen blir i fredrikshavn, lokken och sen fortsätter jag nedåt i landet .. Sticker någon gång nästa vecka troligtvis :)

Fy fan vad jag är bra!

Fy fan vad jag är bra, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten,
för jag har tagit stude´enten, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Vad ska man säga?!
Dagen började underbart med champagnefrukost hemma hos Anna Sofia .. Jättetrevligt och massa "cred" till henne :) Sen blev det vagnen ner till skolan och där blev det lite fotografering, gav present till våra mentorer och våran sista lunch tillsammans .. En trerätters med gott bröd, kyckling och "potatisgrejsimojs" och blåbärsglass och jrodgubbar till efterrätt ..

OCH SEN!!!
Fy fan vad vi taggade! Att veta att man om fem minuter ska springa ut och skrika av lycka, jag har nog aldrig varit så glad om jag ska vara ärlig .. Det var det roligaste jag någonsin gjort och ni som ännu inte gjort detta, ni ska bara veta^^ haha ..
Ute på skolgården stod hela tjocka släkten och väntade, och det blev en del saker runt min hals haha. Jag var utan tvekan bland de som fick mest saker runt halsen xD

Hur som helst, sen blev det promenad ner till oscarsbron och därefter började vi fira på vagnen .. Bästa festen någonsin :) Så jävla roligt på vagnen, alla bara skriker av glädje och vi sjunger med armarna runt varandra :) Ah, finns inga ord som kan beskriva den glädjen man har den stunden <3 ..

Bästa klassen <3            Bästa vagnen <3

Hem sen och fira vidare med släkten .. Roligt att älsklingen och hennes mamma kom också :) Fick massa roliga och coola saker, bl.a. hockeymatch mellan Färjestad och Detroit Red Wings, riktigt fräscha manschettknappar, USB-minne, mobiltelefon, koppar, skålar, en av mina bilder inramade m.m .. Tusen tack till alla för alla presenter och blommor och för att ni gjorde min studentdag till den bästa dagen i mitt liv!!! Ett stort tack verkligen!!!

Tusen tack för allt och en underbar dag <3

Kvällen avslutades med en go studentfylla på swania och O´learys ;)

1 dag kvar!

Nu är det tamefanimej bara en dag kvar och jag är peppad till max!!! :)
Dagen har ägnats åt att fira flickvännen som tagit studenten .. Och att se dem skrika och fira gör ju inte mig mindre sugen direkt haha .. Hon var jättefin och man blir så glad av att se henne så glad :)

En mycket trevlig dag men morgondagen kommer bli bättre^^ haha .. Fy fan vad jag ska skrika och fira haha .. Hoppas bara att det inte blir regn och dåligt väder .. Snälla vädergudar! Jag ber på mina bara knän att ge oss bra väder!! Det förtjänar vi efter dessa tre år av slit i skolan :) (a)

Det blir att lägga sig tidigt ikväll .. Upp runt 5 imorgon och iväg till champagnefrukosten klockan 6 .. Sen blir det massa skoj i skolan och ÅHHHHHHHHHHHHHHH Jag längtar så mycket! HAHA

See ya girls and boys ;)
Kaching kaching

2 dagar kvar!

Nu är det bara två dagar kvar och det är ju sjukt! Minns första dagen som igår xD underbaraste klassen någonsin :) Nu sitter jag och daniel hemma och taggar inför matchen ikväll :) kaffe och frukt är kalas haha .. Nyklippt är jag också, blev snyggt som fan :) så nu är man snygg inför matchen ;) Matchen börjar kvart i sju på vanliga planen :) dvs vikersvallen i vänersborg, kom och kika vettja :) alltid kul och få egen fanclub :D Hoppas att ni haft en bra dag annars :) see yaa

Nu börjar nedräkningen .. 3 dagar kvar!

Nu är det bara 3 dagar kvar! Det är nästan så man börjar bli lite pirrig haha :) Det ska verkligen bli så sjukt kul haha :) imorgon blir det guldmusentävling haha.. En grej som min klass och våran parallellklass alltid har varje år innan skolavslutningen xD ska uppdatera med lite bilder från den dagen sen :) på kvällen blir det match också, hoppas att en speciell person kommer och besöker mig då :) Nu kikar jag på 6an, 50 first dates .. En riktigt bra film :) eller vad tycker ni? Vilken är eran bästa film? Och vad ska man köpa i studentpresent till sin flickvän? Några tips? Byee

Gassigt i solen

Idag har det varit en riktigt skön dag, började med att hämta ut en sak hos tandläkaren och nu är allt över :) inget mer tandläkarbesök på väldigt väldigt länge :D känns riktigt skönt :) Nu är skolan helt över för min del också typ. Gjorde klart det sista arbetet idag så nu har jag mitt mvg i fotografisk bild C och på fredag blir det studenten!!! Ska bli så sjukt jävla kul verkligen :) men lite tragiskt är det också .. Går i världens bästa klass så jag kommer ju sakna dem en hel del men det gäller att träffas flera gånger efteråt liksom :) Hursomhelst så blev det lite solning med några i klassen efteråt och på kvällen drog jag till flickvännen .. Inte träffats på ett tag så det kändes skönt :) jag tog ett dopp i det blå och vi prata en del :) Nu ligger jag i sängen och armen bränner xD haha .. Jag har bränt mig lite om man säger så haha .. Längtar efter att få börja min cykelfärd nedåt i landet, jag är verkligen pepp på att dra iväg på cykel :) ah ja, studenten först haha :D vi hörs och glöm inte! Destination lycka ;) (katching) haha ..