DAGS ATT BÖRJA PACKA!

Idag vaknade jag sent efter en rejäl sovmorgon, riktigt skönt och kände att den behövdes :)
Jag började pilla med lite småsaker på cykeln och den är så gott som klar nu, så nu är det bara att packa och bege sig iväg på resan :) .. Jag kommer dock få skjuta upp resan lite pga att jag måste gå på en föreläsning på torsdag om alkhol i trafiken typ och sen är det ju ändå midsommar så då kan man vara hemma så sticker jag direkt efter det .. Så på söndag morgon beger jag mig iväg om inte något viktigt skulle dyka upp som t.ex. att jag får jobb ..

Nu sitter älsklingen på stansed flygplats i London(?) Hon ska till madrid och hälsa på två kompisar som jobbar där nere och var tvungen att mellanlanda där .. Vill också dra iväg till något varmt nu :) Läste att hon kommer ha typ 33grader och sol hela veckan hon är där .. Avis?! Nej jag är inte avis, nej verkligen inte .. Jag tycker det är mycket bättre och skönare att sitta hemma i ett molnigt sverige där man ska va riktigt glad om det iaf blir 18 grader!! haha .. Men får hoppas att hon kommer ha riktigt kul och att det inte blir något knepiknåp med planet osv ..

Imorgon blir det match igen och jag är taggad som fan, sjukt att det kan vara så kul med korpenfotboll :) Jag som har hatat att kolla på fotboll har verkligen fasnat för fotboll nu xD haha .. Sist gång blev det ju vinst med 2-0 och självklart siktar vi på vinst igen, nu har vi kommit igång liksom^^ haha ..

Ha en underbar dag gott folk och glöm inte att kommentera,
Kaching Kaching


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0