FINASTE ÖN, VAD TYCKER NI?

Heey allesammans!
Denna helgen har spenderats väldigt mycket ute i solen och på stranden .. Fredagen börjades med en tidig morgon efter att flickvännen ställt klockan och direkt när den börjat tjuta på morgonen så flyger hon upp och gapar ut sin glädje att det är sol och att vi måste skynda oss ut för att vi inte ska gå miste om några soltimmar .. eller snarare solminutrar, haha :D Hon är bara helt underbar <3 Sen blev det lite Siesta med playa del sol och lite mat :) Kvällen avslutades med sol och bad på kusten :) .. Börjar älska kusten mer och mer men sanden tar dock kål på mig .. Jag föredrar klippor xD ..

Lördagen börjades även den med en tidig morgon och precis som i fredags så flyger hon upp och skiner ut sin glädje som solen utanför gör .. Jag ligger dock kvar och pömsar gött med kudden och täcket, resultatet blir en galen flickvän som börjar jävlas med mig tills jag tagit orken och klivit upp ur sängen haha .. Färden gick till kosteröarna, närmare bestämt sydkoster .. En helt underbar ö att cykla och bada på .. Vi hyrde cyklar och cyklade runt till lite olika stränder och solade, fiskade krabbor och hade allmänt trevligt :) En helt underbar dag på en helt underbar plats med en helt underbar tjej, kan det bli bättre? skulle inte tro det xD Jag vill åka dit nästa helg igen haha :D

Helgen avslutades med sol och bad tillsammans med flickvännen och min "svärfar" på en kuststrand utanför munkedal .. Det stället är också riktigt skönt, dock lite mycket maneter men vattnet brukar vara helt okey kallt och solen är skön haha :D ..

Nu blir det lite grillning med syrran och hennes familj, ska bli väldigt smarrigt och gassigt ;)

Kaching, Kaching!
 
 
 
  


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0