Fy fan vad jag är bra!

 
Fy fan vad jag är bra, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten,
för jag har tagit stude´enten, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!


Vad ska man säga?!
Dagen började underbart med champagnefrukost hemma hos Anna Sofia .. Jättetrevligt och massa "cred" till henne :) Sen blev det vagnen ner till skolan och där blev det lite fotografering, gav present till våra mentorer och våran sista lunch tillsammans .. En trerätters med gott bröd, kyckling och "potatisgrejsimojs" och blåbärsglass och jrodgubbar till efterrätt ..

OCH SEN!!!
Fy fan vad vi taggade! Att veta att man om fem minuter ska springa ut och skrika av lycka, jag har nog aldrig varit så glad om jag ska vara ärlig .. Det var det roligaste jag någonsin gjort och ni som ännu inte gjort detta, ni ska bara veta^^ haha ..
Ute på skolgården stod hela tjocka släkten och väntade, och det blev en del saker runt min hals haha. Jag var utan tvekan bland de som fick mest saker runt halsen xD

   

Hur som helst, sen blev det promenad ner till oscarsbron och därefter började vi fira på vagnen .. Bästa festen någonsin :) Så jävla roligt på vagnen, alla bara skriker av glädje och vi sjunger med armarna runt varandra :) Ah, finns inga ord som kan beskriva den glädjen man har den stunden <3 ..

 
Bästa klassen <3            Bästa vagnen <3

Hem sen och fira vidare med släkten .. Roligt att älsklingen och hennes mamma kom också :) Fick massa roliga och coola saker, bl.a. hockeymatch mellan Färjestad och Detroit Red Wings, riktigt fräscha manschettknappar, USB-minne, mobiltelefon, koppar, skålar, en av mina bilder inramade m.m .. Tusen tack till alla för alla presenter och blommor och för att ni gjorde min studentdag till den bästa dagen i mitt liv!!! Ett stort tack verkligen!!!


Tusen tack för allt och en underbar dag <3

Kvällen avslutades med en go studentfylla på swania och O´learys ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Jafan! :) Förstår det. Haha, lätt att jag kommer... Jag ska ner till skåne över midsommar, sen blir det bara att vara hemma med kompisar och ta dagen som den kommer! :) Cykla till Danmark? :D haha. Klart jag ska följa din resa på bloggen ^^.

2009-06-12 @ 14:03:54
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0