KVINNOPROBLEM!?

Då var kalaset över och man har ännu en gång gjort misstaget att käkat sig fet och äcklig haha .. Men förutom detta "matproblem" så var kalaset helt okey och roligt att träffa lite släkt igen :) Grattis ännu en gång lilla kusin vitamin på 16årsdagen, nu väntar ett skönt sommarlov och sen är det gymnasiet som gäller^^ Du börjar bli stor nu hehe ..

Efter kalaset så blev det en liten tripp till torp(köpcenter) .. Behövde kolla efter däck till cykeln eftersom jag ännu inte fått tag på det, tyvärr slutade det inte med något köp idag heller .. Men hemma hos marie började jag kika i Claes Ohlsson-katalogen och hittade massa smått och gott så imorgon blir det en tripp dit och förhoppningsvis har dem det jag söker xD haha ..

Men en sak!?
Varför ska tjejer jämnt envisas med att de måste gå in i varje affär även om de inte ska ha något? För väl inne i affären så ska det ju tvunget börja handlas ändå liksom =/ Varför kan inte ni tjejer bara gå förbi en affär utan och spenderar tre år inne i affären xD Jag menar, tänk på vad ni utsätter oss killar för haha .. Men ni är allt lite goa ändå ;)

Kaching, Kaching
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0