End of the day ..

Fotograferingen gick kalasbra .. Tack till personalen på färjan för ert goda sammarbete :) Vi fick hela däckplan för oss själva och det blev ett par riktigt grymma bilder kände jag :) Den bilden jag hade i huvudet fick jag fram bra tycker jag :) ska bli kul att börja arbeta med bilderna i datan sen .. Lovar att uppdatera med bilder inom kort ;)

Nu är jag hemma hos marie iaf .. Vi tog tåget hem hit men jag ska väl snart dra mig vidare hemåt till vänersborg :) Känner att en mysig, lite småkall säng ska bli otroligt skönt :)

Imorgon blir det fotografering på något företag .. Vet inte riktigt vart än men det blir nog bra :)
Men ni får sova gott kära människor ;)

Chipp and choo .. (<--Va fan skrev jag så för? haha)

Vi hörs ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

haha :) skicka bilderna SNART ! :)

2009-05-13 @ 17:56:09
URL: http://maariehaansson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0