Olycka ..

Idag åkte jag upp till syrran och hennes sambo och hjälpte de lite med deras hus, de ska gjuta på några ställen nästa vecka. Det var kanske inte det intressantaste ämnet att läsa om xD

Vid fem så övningskörde jag till uddevalla och jag, mamma och syrran kollade lite på maries bal, hon var verkligen jättefin och söt <3 ska uppdatera med lite bilder sen :)
   

På kvällen blev det robinson hemma hos syrran och hennes familj, trevligt trevligt :) men(!) på vägen hem var det dock mindre trevligt .. Jag låste upp cykeln och musiken ljöd i örona .. Satte mig på cykeln och började sakta trampa hemåt .. För att komma hem från deras hus så måste man passera en liten skog där det är nerförsbacke hela vägen, har man inte foten på bromsen så går det ganska fort och eftersom jag gillar fart så klart jag inte bromsar :) .. Hur som helst, i slutet av backen där jag nu fått upp farten till maxhastighet så står det ett väldigt stort träd vid sidan .. När jag är cirka tre meter ifrån så kliver det helt plötsligt upp en stor fet jävla älg och ställer sig mitt på vägen. Jag som kommer med en väldig fart ställer mig på bromsarna och blir tvungen att väja, rakt ner i diket flyger jag och det tar tvärstopp .. Älgen står kvar på vägen och rädd för att den ska attackera så drar jag cykeln efter mig och hoppar upp och börjar trampa som en idiot .. Jag lyckades klara mig utan några större skador men visst känner man av diket i kroppen ..

Nu ligger jag äntligen hemma i sängen, tyvärr med ett par värkande kroppsdelar .. Saknar min älskling och önskar hon va här, jag får väl försöka sova och drömma att hon var här hos mig .. Hoppas ni haft en bra dag iaf :) vi hörs och glöm inte(!) ha lycka som eran destination ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker så synd om dej älskling ! :( Dumma älg

2009-05-24 @ 11:28:46
URL: http://maariehaansson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0