Praktiken över ..

Praktiken är över nu och dags för två sista veckor i skolan innan studenten, tror det kommer bli två jävligt gassiga veckor :)

Men frågan är vad fan man ska göra med sitt liv efter studenten?
Man är ju helt värdelös sen typ haha .. Jag har ju sökt universitet å så men vad ska man göra i sommar? och sen om man inte kommer in på något universitet, vad ska man göra då liksom? Det är ju inte det lättaste att få jobb idag lixom xD

Ah, nog om det nu .. Har hänt mer det senaste då?
Hade korpenmatch i onsdags igen .. Det gick mycket bättre denna gången men lite besvikna ska vi vara, med tanke på att vi ledde matchen med 2-1 och släpper in ett mål när det är 5(!) sekunder kvar .. Men ah, det är kul att lira iaf :)

I´ll catch you up later, see ya!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0