De är intresserad av mig, verkar lovande =)

Sitter på bussen i Karlskoga nu, ska åka om några minuter .. Har haft en helt underbar dag, är skitglad haha .. Hela dagen har varit en sån där dag där allt har gått som man vill och allt känns så enkelt och underbart liksom, ni vet vad jag menar =) ..

Ah ja dags att komma till saken!! Har kommit i kontakt med en klubb som verkar väldigt lovande, de är väldigt intresserade av mig och jag ska dit och provspela för deras a-lag ikväll. Är riktigt taggad och känner mig verkligen supertänd på innebandyn igen, kommer nog bli skitskoj detta =)

Men nu ska jag vila lite och sen käka så jag är utvilad och redo för ikväll!
Vi hörs senare, Heeey!


Kommentarer
Postat av: mari

lycka till! :) de fixar du utan tvekan.

2009-11-11 @ 15:36:45
URL: http://maariblom.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0