Beställningen .. Hemfärd .. Nyklippt .. Halloween

Illa, riktigt illa .. Har inte varit så bra på att uppdatera den senaste tiden och det e fan illa, e det illa lr?! Det e illa haha .. Ne men nu får jag ta och rycka tag i detta!! Det finns risk att detta inlägg kan bli ganska långt och att läsa jättelånga inlägg kan vara riktigt segt ibland men jag ska försöka fatta mig kort =)

- Beställningen
Jag gjorde ju en beställning i tisdags när jag va hemma i Vänersborg och fick sms dagen därpå om att mitt paket hade kommit till Karlstad och att jag kunde hämta ut det. Stort plus till Dustin.se som hade en så otroligt kort leveranstid. Jag menar, får man sitt paket dagen efter man beställt det, som jag fick, så e de fan bra =)

- Klippningen
Jag passade också på att klippa mig när jag var i Vänersborg. Självklart jag gick till min vanliga frisörsalong, blir alltid nöjd med min frisyr när jag klippt mig där. Denna gången blev det en annan variant, blev en kortare frisyr men på ett annat sätt liksom (ska lägga upp bild senare).

- Hemfärden
Åkte hem till Karlstad på torsdagen, alltid lika kul och se hur olika alla människor är haha .. Va hemma vid tre iaf, åkte och hämta ut mitt paket på posten och sen plugga jag lite också ..

- Halloween
Åkte ner till stan på fredagen och köpte en hatt till min "halloweendräkt" .. På kvällen gick jag & Kans ner till Karl & hans polare en sväng och va med på deras förfest .. På lördagen blev det däremot lite mer festande för oss, jag drog till Josefine & Sara och fick en del finjustering i ansiktet (även kallat smink haha) .. Vi festade loss lite på campus innan jag & Josefine drog hem till Ida & hennes fest och sa hej typ .. Kvällen avslutades åter uppe på campus med lite korttrix och tjöt haha, du kommer aldrig komma på det Jessika ;) haha .. (Kommer lägga upp bild på mig som utklädd senare)

En summering av de här dagarna ..
4 riktigt roliga dagar trots att jag varit väldigt seg och trött men dagarna får iaf "4 av 5 toasts" haha ..

..:::Back to the life!


Kommentarer
Postat av: jessika

jag lyckades ju knäckare några ggr så att så bra är du inte haha ;)

2009-11-01 @ 15:38:10
Postat av: Emma

Haha det är inte illa att du inte har uppdaterat de senaste dagarna, det är riktigt illa! :D för varje gång jag har tänkt att läsa har du inte haft något nytt inlägg (a).



Låter som att du har haft det bra i alla fall! :D

Skönt att komma hem till Karlstad igen? =)



Ha det bra, kram kram.

2009-11-01 @ 19:25:01
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0