En summering av de senaste dagarna ..

Slänger in en liten summering av de senaste dagarna.
Vi börjar med torsdagen då jag blev bjuden på middag & hockey mellan Färjestad & HV71 av Lr Stud. Vi gick till Fontana Di trevi, en italiensk restaurang inne i stan. Vi satt där och käka någon timme innan vi drog vidare ut till Arenan. Där blev det platser på första raden, man kom väldigt nära inpå vilket var ganska kul. Det blev en hel del tacklingar så man fick ju se en och annan spelare tryckas upp mot sargen =) .. Tråkigt nog gick matchen inte så bra resultatmässigt men det var en rolig kväll ändå =)

Fredagen spenderades i skolan där jag pluggade hela dagen typ, på kvällen blev det dock lite pokerspelande med lite folk uppe på campus. En trevlig men lång kväll hehe =)

Klockan ett på lördagen så kikade Kenny upp på besök. Vi åkte ner till Pitcher, tog ett par öl & käkade lite och kollade på hockeyn, Djurgården - Färjestad. En match som Färjestad vann med 1-0 =) Vid sex så drog vi oss hemåt igen och bytte om m.m. Vi lirade lite fifa och knäckte ett par öl till, det var ju fest i huset så självklart hakade vi på =) Senare på kvällen blev det krogen. Vi drog först till Nöjes, sen Score och sen även vidare till Harrys. Det var en riktigt rolig kväll med mycket roligt folk =)

Imorses så vaknade jag upp med en jävligt öm svanskota, hade fått klagobrev och allt såg ut som ett bombnedslag haha. Min värkande svanskota hade jag tydligen fått efter att en viss person skulle hoppa upp och krama mig men som istället resulterade i ett ordentligt fall baklänges^^. Klagobrevet hittade jag i brevlådan, jag hade tydligen haft en fjortisfest och sånt accpeteras inte i huset haha. Nu blir det att lägga sig i soffan och dega framför tv'n tillsammans med Sixten =)

Blev ett väldigt långt inlägg nu men hoppas ni orkar läsa, annars får ni nöja er med att titta på bilderna =)
Tjipp o haaj!


Färjestad - HV71


Rebecka & Kenny


Sixten myser i pappas knä =)


Kommentarer
Postat av: gina

låter soma tt du har haft en toppen helg lr?

önskar dig en skönt natt kram

2009-11-22 @ 22:26:33
URL: http://ginazhubi.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0