My bad .. Ska bättra mig .. Kalas & gåshud ..

Heey, nu var det ett tag sen .. Har inte blivit att jag suttit vid datan så mycket det senaste =/ .. Men kan berätta att helgen spenderades hemma i Vänersborg där jag firade min bror, min systerdotter och min systerson som alla tre fyllt år =) .. Träffade mormor & morfar också, va väldigt kul och trevligt .. Jag kan ju inte träffa de så ofta längre så man får passa på så gott det går liksom =) ..

Annars så har denna dagen spenderats med grym sång och tårta på min praktikplats .. Skolan fyllde 35år så eleverna hade tårttävling och musikunderhållning i aulan, tre elever framförde några låtar var och jag tycker de alla tre är jätteduktiga .. Har hört de tidigare och får nästan gåshud när den ena tjejen sjunger, hon kommer defenitivt bli något stort om hon satsar =) ..


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0