On my way home .. One step closer my comeback =)

Sitter på bussen på väg hem nu, kolsvart ute som vanligt .. Hösten/vintern är verkligen deprimerande men lite mysigt också iofs fast sommar'n är ändå bäst =) Lektionen jag hade idag gick kalasbra men berättar mer om det sen .. Har pratat med några sportchefer i olika innebandyklubbar och det lät lite lovande men ska pratas vid någon mer dag, känner mig verkligen peppad för en comeback =) ..

Börjat snöa nu också, lite roligt .. Kan hoppas att det lägger sig och är kallt isåfall så det inte bara blir äckligt slask .. Slask är riktigt tråkigt och jobbigt, hatar't =/ ;D

Nästa station Krisitinehamn, Kristinehamn .. Men nu ska jag nog slumra till en stund, är lite trötter men självklart hörs vi sen när jag kommit hem igen =)


(Ta mig tillbaka till sommaren =))


Kommentarer
Postat av: kaka

Såklart man hejjar på en Pink Birdare =) Ja, helgen var bra, hade vart kul om ni stannat längre, skulle snackat mer med er kasnke.. Svårt att va värdinna :P Hade du det skoj fast ni cyklade i den blistrande kylan?

2009-11-04 @ 17:45:27
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0