beställningen på väg, i Örebro ..

Beställningen är på g, kom till Örebro inatt och förhoppningsvis skickas det vidare idag =) .. Sitter och käkar frulle nu, blev lite lätt bara .. Macka & mjölk liksom .. Mjölk ä jävligt gott asså =) Ska snart ner till stan och fixa lite stuff, ska klippa mig också =) ska bli gött och få lite förändring på "huvvet" liksom haha .. Familjen kommer hem ikväll också (de har varit i Stockholm), ska bli kul och träffa de igen =)

Men nu måste jag kila så jag hinner .. Ha de gött, Ciao ;)

Kommentarer
Postat av: miranda

jag gillar den, men vill som sagt se hur ungen deras ser ut osv :D

tack tack !

2009-10-28 @ 21:53:35
URL: http://miirre.blogg.se/
Postat av: miranda

njaa, håller jag inte riktigt med om :p heh de dyker nog upp snart!

Jag bodde i filipstad, eller utanför i persberg. Tack, det kommer bli skoj ;D

2009-10-28 @ 22:25:58
URL: http://miirre.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0