En lång men bättre dag på VFU'n .. Nu hem och mysa med Sixten =)

Då var dag två avklarad på VFU'n .. Dag ett kändes la sådär, har ju blivit placerad med en mattelärare ..  Min handledare och alla kollegor är jätteschyssta osv men det är själva ämnet som e lite segt .. Fick dock hänga med en annan idag på hennes engelskalektioner istället, det var faktiskt riktigt kul =) .. Jag börjar få en inblick i vad jag kan tänka mig att välja som andra inriktning, funderar nog mest på svenska eller engelska .. Känner att det är ganska kul att vara på en högstadieskola, men å andra sidan så har jag inte hunnit vara på en gymnaiseskola heller .. Dagen avslutades iaf med ett arbetslagsmöte, känns också väldigt intressant och man kommer in i läraryrket lite mer liksom, Me like =) haha ..

Ikväll blir en chill kväll hemma med Sixten och sen sova lite tidigt kanske, eller ska man hitta på något =/ .. Vem vet, kanske ringa på grannen och snacka lite =) .. Några tips på vad man kan göra ikväll? Vad ska man göra för mat förresten? Hoppas ni haft en bra dag och får en trevlig kväll! =)
I´m out!


I öronen just nu!
Lustra - Scotty doesn't know

(På tal om Lustra - Scotty doesn't know, man kanske ska dra en filmkväll?)


Gammal bild och har inget med texten att göra men alltid roligare med bilder =)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0