Hockeylattjande .. Fika hos Emmy .. Beställning =)

Dagen började med lite hockeylattjande i Arenan, va riktigt gött att få på sig grillorna igen och höra skären i isen =) .. E nog en av de bästa känslorna =) .. Jag och brorsan lira i några timmar och sen drog vi hem och käka .. Efter det så drog jag hem till Emmy och fika lite, va trevligt och kul att träffa henne igen .. Får hoppas det blir som du sa Emmy, vore riktigt kul iaf =)

Nu sitter jag hemma iaf och har precis slängt iväg en beställning från Dustin =) .. Skulle ta ca 1-2 dagar att få hem det så ni får klura lite på vad det kan vara hehe =) .. Kanske ska man ge er en ledtråd? hmm, det är något tekniskt! =) haha ..

Har även beställt lite förstorningar av mina bilder som jag ska sätta upp i lägenheten och ena bilden kom idag, blev riktigt nöjd med den =) Hoppas de andra bilderna hinner komma innan jag åker hem till Karlstad så jag kan ta med de hem .. Imorgon ska jag nog en sväng till Mikael i huset iaf, hjälpa till lite med att lägga plattor och kanske byta klädsel i deras bil. Får se vad han har tänkt sig .. Nu blir det lite slappandes vid tv'n och läsa lite bloggar, trevligt trevligt =) Ha en underbar kväll allihopa!

Optimisten ser en möjlighet i varje problem.
Pessimisten ser ett problem i varje möjlighet.





Foto: Pontus Karlsson


Kommentarer
Postat av: miranda

ja jag har sett till avsnitt 5 :)

tkr du, tack ;P

2009-10-27 @ 22:38:41
URL: http://miirre.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0