På väg hem till pissekatten .. Introduktionen gick bra =)

Då är jag på väg hem igen, introduktionen gick bra och det var mycket trevliga människor .. Fick dock reda på att det inte var Skrantaskolan jag skulle vara på utan någon annan skola där min handläggare inte trodde jag skulle komma .. =/ Men det verkar ha löst sig nu iaf och på måndag klockan åtta börjar jag =) ..

Nu sitter jag som sagt på bussen hem, all snö har typ försvunnit nu också fast det är fortfarande kallt ute =/ .. Ska bli skönt att komma hem, blir nog en liten tårtbit och sen kika lite tv eller något, utgång ikväll kanske =) ..

Vad ska ni göra idag? Tycker ni om snö?


på väg hem till lilla Sixten


Kommentarer
Postat av: Candra

gossekatten då! Jag har en gång för länge sedan också haft en kisse kallad sixten, han var grå och bäst i världen :D jag vill också ha katt nu :( dumma stundetlägenheter som inte tillåter det! Hoppas i alla fall du har det bra i karlstad sebbe :D

2009-10-16 @ 15:47:00
URL: http://cmkck.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0