BILDER PÅ FLOTTRACET FRÅN IGÅR ..

Heey, kommit hem från såpabandyn och king of the hill nu .. Va jävligt kallt men ganska kul faktiskt .. Blev lite kletigt och såpigt att va med på king of the hill xD .. (det är en lek där man ska åka på en pressening med såpa nerför en backe typ) ..

Slänger upp lite bilder från igår också, då var det ju flottracet .. Va riktigt kul men jävligt kallt haha, inte i vattnet dock utan i luften när man kom upp ur vattnet haha xD .. Racet började bra men sen insåg vi att vi typ inte kom någonstans, våran flotte va lite för seg men den va nog bland de stabilaste iaf haha :D .. Efter halva racet så bestämde jag och sara för att ge upp och jag hoppa i och bogsera in oss till kanten haha :) .. Men ah, det va riktigt kul iaf :) Sara va en bra flottkompis haha :D .. På kvällen blev dte hem till robin på förfest, fick låna lite av hans kläder också eftersom jag inte hade något ombyte med mig xD .. Drog dock inte med ut efter förfesten utan stack hem istället .. Kände mig lite seg och slö så ah ..



Kommentarer
Postat av: Sophia

Woho ;) Bilderna kom upp :D

2009-09-04 @ 10:10:55
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0