En allt för tråkig och ensam kväll hemma i soffan ..

Ikväll blir det nog mest chill i soffan, en kompis skulle kommit hit egentligen men fick förhinder så ah jag får sitta ensam istället =/ .. Sätter la på min favvofilm, hundtricket =/ älskar den filmen! .. Händer imorgon då? hmm, ska nog plugga en hel del och sen skicka in lite papper osv till försäkringskassan sen så får man la se ..

Kommer med en update imorgon också såklart så ni kommer allt få reda på vad som händer i mitt "intressanta" liv hehe .. Heey så länge!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0