Skellefteås träning .. Plugg .. Middag .. Färjestad - Skellefteå ..

Nu sitter jag här hemma och har pluggat lite .. Åkte ner till stan förut och köpte lite grejer, bl.a antennsladd till tvn och lite smågrejer .. Fast behöver nog åka ner igen och köpa en annan grej som jag glömde =/ .. Håller på och försöka sätta upp några spotlighs i köket men är lite svårt att få fast de =/ hmm .. Vill ju inte göra för fula hål heller ..

Tog en sväng förbi LLA också, skellefteå tränade inför kvällens match .. Jag funderar på att kanske dra och kika på matchen ikväll men ah ja vet inte, jag får se =) .. Nu blir det till att fortsätta plugga så hörs vi sen ikväll igen :)

Och ni som kommenterat, väldigt roligt för nu har jag ju några bloggar att besöka =) .. Utan era kommentarer kan jag inte besöka er! =(

Ha det kalas så länge!
I´m out!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejhej, det var ett tag sen nu, hur är det? :) Du verkar trivas bra i Karlstad^^. Vad var det du läste till? Kollar in din blogg varje dag, men suger på att kommentera, får bli bättre på det! :)



Ha det bra, kram kram!

2009-09-21 @ 20:15:49
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0