Tankar från ett studierum på Karlstad Universitet ..

Ja, då sitter jag här i ett studierum tillsammans med Marie och pluggar .. Jag och Marie har börjat snacka och träffas igen, känns bra att vi kan vara vänner =) .. Plugget går la ganska okey, börjar få in lite information i huvudet nu och det kan ju vara en fördel om man ska göra en tenta hehe .. Tentan är nästa lördag och efter den blir det ett jävla festande, då jävlar ska det drickas öl! =) .. Opps, hur fan ska det gå nu när jag börjat mitt sunda liv? Men öl är väl okey? Det är ju bara vätska liksom? Och sen dansar man ju loss samtidigt så det måste ju vara okey? eller? Jo fan, jag förtjänar ett par öl efter tentan =)

Fast jag är sugen på att festa nu till helgen också, någon som e på? Jag får köra mitt sunda liv ännu hårdare under veckodagarna så kan jag släppa loss på helgerna =) ..

Resten av min dag ser ut så här:
- Plugg
- Middag
- Plugg
- Idol
- Långpromenad

Kommer med en update ikväll kanske =)

Ha det super så länge och vore jätteglad om ni kommenterade, ser ju att ni är ganska många som läser .. Era kommentarer gör min dag ännu bättre + att jag vet vilka ni är och kan börja följa era bloggar ..

I´m out!


Kommentarer
Postat av: Marie

haha öl godkänns inte !!

2009-09-17 @ 17:03:40
URL: http://maariehaansson.blogg.se/
Postat av: Älin

Ett sanslöst jävla röjj blir de efter tentan :D hus 1 på trio är de fest iallafall .. och hus 12 :P

2009-09-17 @ 18:57:00
URL: http://raggsockane.blogspot.com
Postat av: Josse

Öl är typ bara kolhydrater = Osunt.. :)

Nu till helgen(imorrn) är det fest på trio 12, och på lördag efter tentan! ^^. Du är välkommen att rocka loss.. xD

2009-09-18 @ 16:18:53
URL: http://jocyfine.blogg.se/
Postat av: tarja

Nils är ju bäst!!!

2009-09-20 @ 20:01:37
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0