VEM TYCKER DU ÄR DEN BÄSTA ST .. DAGS FÖR MITT NYA SUNDA LIV ..

Sitter och kikar på "roast på berns"(?) .. Riktigt roligt asså =)
Betnér är nog den bästa komikern, eller han Sean Atsi(?) xD .. Ska nog sova direkt efter programmet, börjar bli lite trött .. Va ute och gick en promenad förut iaf, utforskade den andra delen av kronoparken idag .. Jag ska börja motionera mer =) .. Ska börja mitt sunda liv nu har jag tänkt, ingen pizza osv .. Ett sunt liv måste ju resultera i ett lättare pluggliv?! eller?! .. Värt ett försök iaf =)

Vem tycker du är den bästa stand up-komikern?




Kommentarer
Postat av: Josse

Ett sunt liv resulterar i mer än bara bra plugg.. :P hehe.. Har jag hört iallafall.. :)

Jag ska tydligen ha läst ut halva boken om utbildningshistoria till i morrn.. Kul.. :P

Det är jättejobbigt att "konversera" genom bloggen.. Du får se till att adda mig på msn, (eftersom jag uppenbarligen inte kan adda dig..:)

(Jag vet att min mejl är jättetöntig.. men har man haft den sedan 8an så..xD)

2009-09-15 @ 16:47:13
URL: http://jocyfine.blogg.se/
Postat av: Kaka

Betnér är sktibra tycker jag, men jag gillar inte roast. Alltså att bara stå å säga könsord till en människa, och sedan ska den vara "rolig" fast personen i fråga knappast är en komiker.. njet det funkar inte på mig :P Gillar "Ingenting är heligt" och sådana saker Betnér gör, eller Stockholm live. Fan va tomt det är utan Pink Birds :/

2009-09-15 @ 18:30:31
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Kaka

Fan, va sugen jag blev på pizza förresten...

2009-09-15 @ 18:32:25
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0