Det stora kalaset

Hemma i Vänersborg nu, känns gött men är jävligt trött. Har inte fått speciellt mycket sömn det senaste dygnen. Va hemma runt halv fem i morses och tåget till Vänersborg gick vid nio, missade det så fick ta tåget vid halv ett istället. Annars idag så blev det påskmiddag hemma hos syrran, alltid kul att komma dit och busa lite med barnen. Mille har växt en hel del också, kan gå nu :) Synd att man inte träffar de så ofta bara =/

Ja ja, nu ska jag la snart slänga mig i sängen. Är så förbannat trött men ni får ha det gött så hörs vi imorrn!

Slänger upp lite bilder från Det stora kalaset.
Alla bilder är från Karlstabo.se


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0