Världens bästa samtal!

Fick nog världens bästa samtal precis, det gjorde verkligen min dag :D Eftersom jag tänkt hoppa av lärarutbildningen för att byta utbildning till hösten så har jag ju samtidigt sökt jobb. För ungefär en månad sen så sökte jag ett fotografjobb i norge och de ringde nu. Jag har fått jobbet :D Det är på tidningen dagbladet, en heltidstjänst där jag har ansvaret för foto på deras reseavdelning. Känns så jävla sjukt och overkliget men jävligt underbart också :D Så nu är det dags att börja leta lägenhet och sedan börja packa, ska dit på några möten om en vecka men sen börjar min fasta anställning om 3 veckor :D

Som sagt, detta gjorde verkligen min dag! Fy fan va gött :D
Norway, here I come! Watch out ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

april april eller?

2010-04-01 @ 15:42:08
Postat av: Emma

Haha grattis till jobbet! :)

om det inte är något aprilskämt. ^^



Kram

2010-04-01 @ 19:23:06
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0