match mot vålberg

Ska strax dra ner till stan, Ludde kommer och plockar upp mig och då ska vi åka och spela match mot Vålberg.. Vålberg som förövrigt är de laget jag provtränade för först.. Kan bli riktigt kul och möta de, speciellt eftersom man känner till lite folk i Vålbergs lag :p

Annars, la mig ganska sent inatt eftersom vi satt uppe och kollade på OS-invigningen. Som tur var så vaknade jag inte så trött ändå, känner mig ganska pigg och peppad inför matchen :) .. Har precis avnjutit en stor och god frukost. Är riktigt gött och sitta vid den nya platsen för matbordet, Blir mycket ljusare och mysigare vid fönstret :)

Men nu måste jag kila, packa väskan sov.. Ha en bra dag allihopa!!


(är förövrigt riktigt trött på snön nu =/)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0