Det va ett tag sen...

Hallå där, e dålig på att uppdatera men ska försöka bättra mig..

Jag har äntligen gjort min comeback och debut i mitt nya lag. Spelade i lördags och det gick riktigt bra, jag är väldigt nöjd med min insats. Vi mötte serietvåan Karlstad IBF så det blev lite av ett derby. Det var riktigt kul att va ute på plan igen och få göra de där grymma räddningarna, finns nog ingen bättre känsla :D .. Det blev 3-3 tillslut, och efter matchen så kom det fram ett flertal personer från publiken och berömde mig för att ha gjort en jävligt grym match.. Sånt är alltid kul att höra, speciellt när det är ens första match på nästan 2 år.

Annars? Jo det har blivit lite fest, elitserihockey och skola såklart... Nu är det bara en vecka kvar på denna kursen och sen är det ny kurs som gäller. Ska bli riktigt gött att bli klar med den här värdelösa kursen.

Idag har det blivit en städ- och tvättdag så ska försöka ta hand om tvätten snart, har inte orkat vika och hänga in kläderna. Nu är det dock tvn som gäller, sitter och kikar på Johan Falk på tv4. Ska försöka skriva lite mer sen eller imorrn.. Ha de bra så länge! Heey!


(tvätten som jag måste ta hand om)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0