Hem till K-town...

Sitter på tåget hem till Karlstad nu.. Helgen nere hos mamma gick fort, man hann inte göra så mycket men jag hann iaf med att kika en innebandymatch med gamla klubben, vinst med 6-5... Jag blir bara mer och mer taggad att spela själv, har match till helgen igen så hoppas jag får spela =)

Ikväll blir det en slapparkväll i soffan framför Johan Falk filmen på tv4, ganska bra filmer faktiskt.. Nästa helg får jag besök också, ska bli riktigt kul =) Vem det är får ni reda på då :p ... Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer
Postat av: ulla

Fylla såklart ;D

2010-01-24 @ 19:21:57
Postat av: Anonym

De kan ju knappast vara tjejbesök

2010-01-24 @ 19:33:58
Postat av: Emma

Johan Falk filmen, den såg jag med :) den var rätt bra :D.



Såg dig i Andra Avenyn i onsdags förresten, det var på någon fest på RBC xD haha.



Söt katt du har Sebastian! :)



Allt bra med dig annars? :p kram

2010-01-26 @ 20:11:46
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Em

stor han har blivit :P

2010-01-31 @ 13:11:00
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0