På väg mot ett sundare liv?

Ställde klockan på sju imorses. Hade tänkt göra en repris av gårdagen och sticka ut och springa en sväng med johan innan skolan. Blev dock inget med det, johan svara inte när jag ringde honom så antar att han va en aning trött :p .. Imorgon sticker jag ut ändå, med eller utan johan =) .. Är ganska gött att sticka ut tidigt och springa en sväng innan man börjar dagen.

Jag somnade om iaf och gick upp runt tio istället, gjorde mig iordning och stack iväg till skolan. På vägen fick jag reda på att vi börja kvart över tio istället för halv elva(som jag trodde) så det blev att jag kom försent idag med :p men va' gör de' om hundra år? xD

Efter skolan så stack jag och Susanne hem och gjorde lite mat, Wok med nudlar, innan vi stack ut för lite skridskoåkning. Gick sedan hem och värmde oss med te och kolla film.. (Blev min favorit idag, Hundtricket!! ^^) haha.. Ja vet, säg va ni vill men ja älskar'n ;)

Nu blir det plugg och sen träning..
Va har ni gjort idag? Vad händer i veckan?


Kommentarer
Postat av: kaka

Vart åkte du skridskor?

2010-01-26 @ 22:06:40
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vadfan drar du till rinken utan mig för?! Nog för jag är jävla bra, men du får låna pucken... jag lovar

2010-01-26 @ 22:50:13

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0